Rimmel a Katte Moss Novinky

Ahoj :) V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na novinky od značky Rimmel London. Tato značka patří mezi mé nejoblíbenější a většina produktů mi vyhovuje. Určitě se k nim přidají i produkty, které vám dnes ukážu :) O řasence Colourist a Gel lacích jsem už článek dříve psala, takže o těch se dnes rozepisovat nebudu.
Rimmel London slaví 15 let vzájemné spolupráce s Kate Moss a proto vznikla speciální edice kolekce rtěnek a konturek na rty. Rtěnky od Rimmelu v klasických černých a červených baleních jsou určitě všem moc dobře známé, podle mě se řadí mezi nejlepší z drogerie (občas jsou lepší i než některé high-end rtěnky.) Rimmel obaly prostě umí a jsou opět úžasné. Vlastním jeden nude a jednu rudou rtěnku - odstíny 54 Rock'n' Roll Nude a 51 Muse Red. Osobně určitě více unosím tu nude, která se perfektně hodí ke konturce. Odstín Muse Red je takový hodně elegantní,večerní. Nude rtěnka je s broskvovým nádechem, vhodná na denní nošení. Rtěnky jsou krémové a hydratační, parfemace je příjemná. Rtěnky jsou vysoce pigmentované a stačí 1 vrstva na rtech. Vydrží cca 4-5 hodin, pak je zapotřebí znovu přetřít. Za mě jsou tyto rtěnky opět úžasné a určitě nezůstanou jen u dvou odstínů :) Pokud máte rádi rtěnky od Rimmelu, určitě vyzkoušejte i tyto nové, protože tohle rose-gold balení je naprostý must have na toaletním stolku :) Cena : 129 kč ,- .
Další v řadě jsou konturky na rty - ty jsem nikdy moc nepoužívala, abych se přiznala. Teď se bez nich ale neobjedu. Buď používám jen konturku na celé rty, nebo jí jen obkreslím rty a pak nanesu rtěnku - krásný trochu ombre efekt udělá právě tahle nude rtěnka spolu s touto nude konturkou - Exaggerate lip pencils. Na rtech jsou strašně příjemné, MATNÉ a strašně dlouho vydrží! Takže klidně mohou nahradit rtěnku. Obal je plastový a tužky jsou vysouvací, takže mnohem lepší než klasické tužky, protože je nemusíte ořezávat. Pigmentace je také skvělá a například narozdíl od konturek od Essence se mnohem lépe a precizně nanášejí. Mám odstíny 063 (nude) a 103. Jsem s nimi moc spokojená a konečně můžu říct, že používám konturky na rty :D 
Dále tu mám oční linky Colour Precise ve fixu. Jsem ráda, že nejsou tekuté nebo gelové, protože s těmi se mi moc dobře nepracuje a nejvíce preferuji právě tyto ve fixu. Když jsem je porovnávala s mými oblíbenými linkami od Dermacolu, hrot měli úplně stejný, takže jsem byla zvědavá, jestli budou o něco lepší/horší. Jsou opravdu černočerné a rychle schnou. Pracuje se s nimi dobře a myslím, že by to zvládli i začátečníci. Nakreslíte s nima opravdu tenkou linku.. ALE. - nechala jsem je cca 5 minut otevřené, protože mi to do toho skočila jiná práce a linky mi opravdu RYCHLE vyschly :( Ještě kreslí, ale bohužel už to není ono, takže jsou nepoužitelné, což mě opravdu mrzí, protože ty moje od Dermacolu mám asi rok a furt krásně kreslí. :( Možná jim dám ještě druhou šanci a koupím je znovu a více ozkouším :) Cena 189 kč,- .
Pak už tu mám jen pár fotek nového laku z kolekce Gel Lak od Kate. Protože jsem už o těchto lacích článek psala, tak jen znovu dodám, že jsou to ty nejlepší laky a top coat , co jsem kdy vyzkoušela :) Drží opravdu dlouho a stačí 1 vrstva!

Co říkáte na novinky od Rimmelu? :) 

36 komentářů:

  1. Rtěnku Rock'n Roll nude jsem si musela hned pořídit.
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Novinky vyzerajú perfektne :) Najviac ma zaujali rúže a tiež gel lak, zrejme niečo vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful blog dear! Amazing post! NEW POST --> http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/mahash-fabulously-clear.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdpovědětVymazat
  4. Rimmel London je asi moje nejoblíbenější značkou, všechny novinky vypadají naprosto skvěle, do drogerky je půjdu alespoň omrknout :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Musím súhlasiť s tým, že Rimmel proste dizajny vie! ♥ Na rúže som sa už v drogérii pozerala a uvažujem o kúpe niektorého z tých dvoch nude odtieňov :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ! určitě si je kup, jsou vážně super :)

      Vymazat
  6. Woow amaizing post,photos are so nice! I have rimmel nail polish and I like it so much..From these things I like the most this lipstick in shade rock n roll nude,just wooow *_*
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty rtěnky vapadají úžasně! Jak odstíny, tak to balení :-O <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ty rtěnky jsou moje největší must-have :)

    Skincare Routine

    OdpovědětVymazat
  9. Značku rimmel mám moc rada a ich rúže sú jedny z najlepších v drogériach. Určite by som chcela vyskúšať aj tieto nové.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Linky ve fixu zrovna dvakrát nemusím, ale ty rtěnky! ♥ Musím si pořídit aspoň jednu, protože to balení je naprosto dokonalé :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  11. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujaly mě ty laky na nehty.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty rtěnky vypadají opravdu parádně :) myslím, že si pro ně taky zaběhnu.. jen mě vždy odrazuje ta parfemace :(

    http://myshoppingdiary2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle musím říct voní celkem pěkně :)

      Vymazat
  14. Great products dear :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí ty rtěnky i tužky na rty - zrovna nějakou dobrou hledám, takže děkuji za tip :)

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Rozhodně chci vyzkoušet rtěnky, i kdyby jen kvůli tomu obalu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ty jsou asi nejhezčí z drogerie! :D :)

      Vymazat
  17. ty rtěnky od Kate jsou nádherné:) celkově je Rimmel super a moje oblíbená značka:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky, rtěnky jsou od nich nejlepší :)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!