Catrice Multi Matt Blush

Ahoj! Dnešní článek bude o tvářence od Catrice, kterou už mám doma delší dobu. Když jsem sledovala různá beuaty videa, viděla jsem jí tam a protože je matná tak mě zaujala. Tvářenky sice skoro vůbec nepoužívám, jen občas a přeci jen když jsou třpytivé + si dáte rozjasňovač jste jak disco koule. Tato je v odstínu 020 La-lavander . Jak vidíte, jsou tam 4 pruhy barev od světlé až do tmavé, takže si vlastně můžete namíchat pokaždé trochu jiný odstín. Je hodně jemně namletá a trochu práší, ale není to tak hrozné, dalo se to čekat, když je to matný produkt. Přijde mi, že když chci udělat swatch tak prostě není vůbec na ruce pigmentovaná, ale na štětci je poměrně dost, což je hlavní. Na Notino.cz je dostupná ve dvou odstínech, toto je ten tmavší, ten světlejší mi přijde až moc světlý.

Balení je plastové a bytelné. Je super, že krásně vidíte odstín tvářenky. Co se týká výdrže, není to moc velká sláva, do odpoledne s vámi vydrží ale pak se začne divně vytrácet. Na denní nošení je ale dobrá, takže pokud nesháníte něco extra, určitě vám tato postačí. Abych to shrnula, tvářenku seženete zde za 133 kč. Neurazí ani nenadchne, prostě vystačující průměr na každý den. Pokud sháníte matnou tvářenku, kterých v drogerii moc není, tuto vám mohu doporučit :)
+ matná
+ více odstínů

- práší
- moc dlouho nevydrží

Máte zkušenost s těmito tvářenkami? 

10 komentářů:

  1. Pěkná, sice průměrná, ale pěkná :))) Skvělá recenze jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle tvářence slyším poprvé, ale vypadá dobře :)

    Bambielle

    OdpovědětVymazat
  3. S tvářenkou zkušenost nemám, ale jinak jsem si značku Catrice v poslední době oblíbila, naposled jsem si z drogerky odnesla tekutý korektor, make-up a bázi pod make-up :D

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice je fajn právě na líčení, které nemá vydržet celý den, ale zatím cokoli jsem koupila bylo kvalitní :) Já tvářenku nenosím, to už musí být :D Ale vypadá dobře, a cena je skvělá :)


    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice je skvelá značka :D Lícenku som od nich ešte neskúšala, ale teraz vidím, že ani nebudem :) Achh, ten tvoj dizajn blogu je tak krááásny! ♥♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  6. Na catrice se dlouho chystám :) super článek
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  7. Tvárenky moc nepoužívam,ale táto vyzerá super.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky :) zkušenost s těmito tvářenkami nemám.

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi pekná, viem si predstaviť, že ak sa štetcom prejde po všetkých farbách, že vytvorí peknú farbu, škoda tej výdrže..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!