Fall Beauty Wishlist | Podzimní kosmetický wishlist

Ahoj ! Nedávno jsem psala fashion wishlist na podzim, takže nesmí chybět ani beaty wishlist. Tentokrát jsem udělala trošku high-end, protože bych chtěla vyzkoušet něco trošku dražšího a kvalitnějšího, abych to mohla porovnat s levnější kosmetikou. Tento wishlist je ze stránky Notino.cz, ze které celkem často objednávám :) Můžeme na to!

1. Nars Makeup - jak vidíte, na tomto wishlistu se objevilo celkem hodně věcí od Narsu. Jako první je makeup, který je na rozjasnění pleti. Sice makeup moc nepoužívám, ale tento musím mít doma :D Strašně se mi líbí minimalistický obal, jak je to u Narsu známé.

2. Nars tvářenka - snad nejznámější produkt od Narsu. Mají plno odstínů, přemýšlím, že sáhnu po nějakém hodně tmavém na podzim. Opět krásný obal se zrcátkem.

3. Nyx fixační sprej - Nyx jsem si v poslední době strašně moc oblíbila a wishlist se mi stále zvyšuje. Už dlouho chci vyzkoušet nějaký fixační sprej, tak jsem zvědavá, jaký tento bude. Ten od Urban Decay mě moc neláká.

4. Mac lipstick - rtěnka od Macu je na mém wishlistě už po několikáté a furt nejsem schopná si jí pořídit :D Snad to do Vánoc zvládnu! Lákají mě především matné odstíny.

5. Nars Pro-Prime - podkladová báze od Narsu mě zaujala, když jsem projížděla e-shop. Momentálně mám Baby Skin a je celkem dobrý, tak mě zajímá, jaká bude tato dražší varianta.

Co máte na podzimním beuaty wishlistu vy? :) 

14 komentářů:

  1. Zaujímavý wishlist, držím palce, aby sa ti ho podarilo splniť :) Ja si veľmi prajem lícenku a make-up od Urban Decay a ceruzku na obočie od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  2. super wishlist, přeji ti ať si toho pořídíš co nejvíc:) já raději kosmetické nedělám, málo kdy si splním s oblečením, natož s kosmetikou :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si chtěla koupit rtěnku od MAC, ale nakonec asi zvolím nějakou levnější :) Pěkný wishlist :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. ja veľmi túžim po niečom od značky NARS :) asi korektor lebo som počula že je fajn :) len škoda že tie produkty sú také drahé :/

    OdpovědětVymazat
  5. Super wishlist, ten NYX fixační sprej vypadá dobře, dlouho už se po nějakém sháním :) Jinak já zas už dlouho toužím po nějaké matné MAC rtěnce, nejvíc se mi líbí odstín Diva, bohužel jsou ale furt nějak mimo můj rozpočet :D


    Bambielle

    OdpovědětVymazat
  6. NARS je už dosť dlho na mojom wishliste, len akosi stále neprišlo aj k reálnemu nákupu. Dúfam, že čoskoro. Lákajú ma od nich najmä lícenky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám podobný problém s MAC rúžom :D Nie a nie si ho stále kúpiť a ten NYX sprej vyzerá zaujímavo :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý wishlist! Ten fixační sprej bych hodně hodně potřebovala! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jé tolik krásných produktů :) taky už mám dlouho v plánu Mac rtěnku, tak uvidíme kdo pořídí dřív :D ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Nars makeup by som chcela vyskúšať, páči sa mi už len ten obal:D super wishlist♥
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  11. Nějakou Mac rtěnku bych taky brala :-P

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, to je super wishlist :) Já bych si pro tento podzim chtěla pořídit Mary-Lou a rtěnku Clinique.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten sprej mě taky hodně zajímá, určitě napiš jaký je, pokud si ho koupíš :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  14. Nars značku mám hodně rada, celkově se mi líbí minimalistické obaly a žádná věc me zatím nezklamala. Tenhle make up mam, kupovala jsem si ho před rokem, ale bohužel ve špatném odstínu, takže ho používám jen v létě :) Teď jsem si pořídila Nars Sheer glow a nádherně mi sedí :) Super wishlist :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!