Jak na rozjasňovače + má sbírka

Ahoj! Dnešní článek bude takový manuál pro začátečnice, které by chtěly začít s rozjasňovačema. Plno holek co čte můj blog je v tom určitě zběhlá, ale určitě je plno holek, co teprve začínají a nějaká rada by se jim hodila, jako se to hodilo mě na začátku :)

Obecně bych rozjasňovače rozdělila na 4 skupiny :
• krémový rozjasňovač
• tekutý rozjasňovač
• pudrový rozjasňovač
• rozjasňující korektor 

• Rozjasňující korektor - je vhodný na rozjasnění oblasti pod očima, většinou i kryje, protože je to klasický korektor který má akorát tu funkci rozjasnit. Určitě ho můžete použít i na rozjasnění jiných částí obličeje (čelo,nos,brada) a poté použít ještě klasický pudrový rozjasňovač.
• Klasický rozjasňovač - slouží na zvýraznění a rozjasnění obličeje. Dělá to zdravý dojem a krásně tak vyzdvihnete části které chcete, aby byly více vidět. Jak jsem psala dělí se na - pudrové,tekuté a krémové.

Mary Lou Manizer | Rival de Loop | Catrice | Dermacol 

Já osobně nejvíce používám pudrové rozjasňovače, vypadají jako klasický pudr i se stejně nanáší. Krémový rozjasňovač používám pod ten pudrový jen v případě, kdy chci rozjasnění ještě více podtrhnout a chci, aby byl efekt ještě větší.

• KAM SE ROZJASŇOVAČ NANÁŠÍ?
- na špičku nosu
- pod obočí 
- do vnitřního koutku oka (nemusí být)
- nad lícní kosti (to je to nejdůležitější :) )
- nad horní ret
Také tu zmíním můj nejoblíbenější kousek , který je z Notino.cz - Mary Lou Manizer od Thebalm. Je to úžasně pigmentovaný zlatavý rozjasňovač, který vám určitě nesmí chybět. Od té doby co ho mám, nepoužívám jiný. Psala jsem na něj i samostatnou recenzi, na kterou se určitě podívejte, pokud zvažujete jeho koupi. 

Na rozjasňovač je třeba použít speciální štětec v dobrém tvaru, já používám od Makeup Revolution a od Real Techniques. Cílem je tedy vybrat rozjasňovač, který se hodí k vašemu tonu pleti a je přirozený. Já jsem ho do nedávna vůbec nepoužívala, ale od té doby, co mám Mary Lou ho používám každý den, protože ten efekt je prostě úžasný :)
Tento gif jsem vytvořila, abyste viděli, jak se rozjasňovače na sluníčku odráží :)

Používáte rozjasňovače? :) 









17 komentářů:

  1. Je to teprve nedávno, co jsem se do nich zamilovala! :D Mary Lou bych chtěla určitě vyzkoušet!<3

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. My fav is the Balm)) Thank you for ice swatches!

    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  3. Rozjasňovače používám a nejradši mám ty od Makeup Revolution :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňovač používám denně, nejradši mám Feeling younger od Lushe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozjasňovač používám denně a nejradši mám od Make-up Revoluation :) Ale mám i rozjasňovací korektor a jeden krémový od Essence :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Já rozjasňovač vůbec nepoužívám, bojím se, že bych to s ním až moc přeháněla, ale asi bych mohla začít, všichni si ho chválí. Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Super příspěvek já se s rozjasňovači pomalu seznamuju, tak se mi hodil.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Rozjasňovače vypadají skvěle! já je moc tedy nepoužívám, protože mám celkem dost mastný obličej, takže se leknu i bez něj :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. rozjasňovače mám veľmi rada. Hrozne sa mi to páči aký efekt to robí na pleti, ako ju to dokáže opticky zúžiť v kombinácií s bronzrom. Zatiaľ mám len 2 a to oba od catrice. V drogériách je neskutočne málo rozjasňovačov:(( Ale chcela by som vyskúšať ten od Thebalm. Všetci si ho chvália.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný shrnující článek i fotky :) já většinou používám jenom rozjasňující korektor pod oči :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rozjasňovače jsem doposud nepouživala, ale přemýšlím o koupi jednoho... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Já přemýšlím o koupi rozjasňovače od značky TheBalm, ale stále mě odrazuje ta cena.. Ale asi si ho pořídím :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. Ja pouzivam rozjasnovac kazdy den :) a najradsej Dermacol :)
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. pekna zbierka ja som stale este im neprisla na chut :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  15. Momentálně používám rozjasňovač, který mám u konturovací paletky Sleek, ale hrozně moc bych chtěla Mary-Lou ♥

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
  16. Stale nevlastnim Mary Lou a uz ma to stve :) mam len jeden z konturovacej paletky od sleek, a ten je celkom fajn. Paci sa mi s nim licenie, celkovo to look ozivy :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!