Kallos Keratinová maska na vlasy

Ahoj! Dlouho jsem tu neměla recenzi na nějaký produkt na vlasy :) hned mě napadlo, proč vám neukázat mojí nejoblíbenější masku, která je snad nekonečná a taky hodně levná. Jedná se o značku Kallos, kterou jsem dříve já vůbec neznala, narazila jsem na ni až na Notino.cz. Zarazila jsem se u těch nízkých cen a opravdu velkých baleních , tak jsem si řekla, proč to nezkusit. Výběr masky byl těžký, protože tam mají opravdu plno tipů :) nakonec jsem zvolila tuto keratinovou, která by mohla být pro mé vlasy nejlepší. Když jsem psala o těch velikostech - tato má 1 litr, což je prostě wau :D A 1 litr za 85 kč? Boží!

 Moc jsem tedy od masky za tu cenu neočekávala. Když jsem jí otevřela, vyvalila se na mě krásná jemná vůně. Masku mám od minulých Vánoc, takže brzy rok a ještě tam půlku mám, to jí používám 1x týdně celkem dost, takže se to vyplatí :D Teď se půjdeme podívat na její účinky.. :)

Co se týká konzistence, je opravdu jemná, takový krémík. Jak jsem psala, používám jí 1x týdně a stačí malé množství, já to ale občas přeženu. Dávám jí do půlky vlasů, nejvíce na konečky. Jednou jsem jí dala i na kořínky vlasů a to moc dobrý nebylo, musela jsem je brzo mýt znovu. Hned po nanesení asi po 5 minutách jsou vlasy strašně jemné! Když jsem to poprvé zkoušela, byla jsem strašně překvapená :D Když jsem masku smývala , byl to sakra velký rozdíl před a po nanesení. No a co teprve po vyfénování? Jemné, hladné, lesklé vlasy! (+voňavé). S maskou jsem na 100% spokojená, nejlepší, co jsem vyzkoušela. Určitě mám v plánu si objednat další masky od této značky, zaujala mě ta banánová :) Seženete ji zde :) .
+ množství / cena
+ kvalita
+ vůně
+ účinky

- nic! :) 

Máte zkušenosti s touto značkou? 

15 komentářů:

  1. Super článok :) O keratíne som už toho počula veľa a vlasy naozaj vyzerajú super! :) Ja osobne používam ako masku na vlasy kokosový olej...avšak mám pocit, že ej čas na zmenu a vyskúšam keratín. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. masku neznám, ale za tu cenu? to je paráda, to šlověk jentak nenajde :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Ta cena je skvělá! Asi se po ní také kouknu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Sometimes I use Kallos products) They are ok)

    OdpovědětVymazat
  5. Skúsenosť mám a bola som celkom spokojná, škoda len, že obsahuje samé silikony a tým som sa začala vyhýbať aspoň čo sa týka starostlivosti o vlasy. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O značce jsem hlavně dřív četla pořád, ale mě právě naopak to velké balení děsí, protože mě nebaví požívat furt to samé dokola :D Ale jinak podle popisu zní skvěle a v menším balení bych ji brala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna si dávám dohromady seznam věcí, které si na Parfums objednám, maska od této značky na něm nechybí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Momentálně se po podobných produktech dívám a tahle maska mě dost zaujala :)
    LA VIE EST BELLE - Volume million lashes

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tuto masku taky mám a drží už snad rok :D Určitě mám v plánu si objednat další od této značky :) Je super, používám ji hlavně do konečků :) Každopádně mi přijde, že nemá žádnou vůni :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, no to zní báječně! Já na výživu používám masku Gestil Wonder, na kterou si rozhodně nemohu stěžovat. Ale že by se konal nějaký zázrak, to ne. Díky za tip, rozhodně vím, co v budoucnu vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  11. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Značku znám, měla jsem banánovou masku a byla super, vlasy hebké, vyživené, nezamaštěné a méně rozježené. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  13. Mala som ju v ružovom balení, bola som spokojná.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem měla tu banánovou, také v litrovém balení, a byla jsem fakt spokojená :) Poměr kvalita/cena je podle mě bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!