MAC Sheer Pressed Powder ♥

Ahoj ! Dnes přicházím s tipem na další super (asi i nejlepší) pudr, který jsem zkusila. Zatím se tu objevovali recenze jen na drogerkové pudry, tj dostupné pro všechny. Tentokrát jsem si řekla, že by to chtělo vyzkoušet už něco "lepšího", nějaký high end produkt od dobré a známé značky. Když jsem tak projížděla Notino.cz , moc pudrů mě nezaujalo. Když jsem narazila na tento od Macu , byla to jasná volba - od Macu jsem ještě nikdy nic nezkoušela ale vždycky jsem chtěla. V mém wishlistu od Macu v top 3 produktech je právě tento pudr,makeup a jejich slavné rtěnky. Na ty se doufám také jednou dostanu :) Už i na první pohled vidíte, že balení působí luxusněji. Líbí se mi jednoduchý černý matný obal s bílými nápisy.
Mám ho v nejsvětlejším odstínu (NC20) , který je na tomto e-shopu. Jak jsem psala, balení je luxusní se zrcátkem a houbičkou, která je celkem použitelná. Škoda, že to není matující pudr, protože ty kupuji nejčastěji. Tento dělá takový sametový finish, ale také trochu zmatní - přirozeně. Odstín je krásně světlý, ale myslím si, že třeba v Sephoře nebo v Macu budou mít ještě světlejší odstíny. Na parfums jsou dostupné 3 - NC20, NC25 a NC30. Na pleti vůbec není vidět a neoxiduje (to slovo je strašný :D) , což je hlavní. Řekla bych, že i hodně kryje, takže pro mě ideální, když používám jen korektor. Musím říct, že ten rozdíl od pudrů za 100 kč je opravdu vidět, takže se vyplatí si pár stovek přidat na opravdu kvalitnější produkt. Já mám tento pudr odtud , protože je pro mě samotná prodejna Macu hoodně daleko. Co bych ještě dodala je, že pudr vůbec nepráší.
 + není vůbec vidět
+ dělá přirozený finish
+ kryje
+ nepráší

- vyšší cena 

Máte zkušenosti s produkty od Macu? :) 

12 komentářů:

  1. Od Macu bych chtěla v budoucnu určitě něco vyzkoušet :)
    LA VIE EST BELLE

    OdpovědětVymazat
  2. Od Macu som zatial vela neskusala, ale mam v plane si nejake vecicky kupit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám v plánu vyzkoušet právě jejich rtěnky :) Ale tyjo, za pudr bych asi 800 nedala, přijde mi to strašně přehnané :D Každopádně pokud sedí a je v pohodě, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem produkty od MAC! :) Takže aj tento púdrik vyzerá super :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Na túto kozmetiku som počula samé superlatívy, ale ešte som nemala príležitosť ju vyskúšať :) Mala by som to napraviť :) Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se značkou M.A.C. mám zkušenosti, ale pouze s rtěnkami, které miluji! Ale časem chci určitě vyzkoušet i jiné produkty od téhle značky a asi sáhnu po pudru :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, tak ten vypadá vážně luxusně :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!