Maybelline Brow Drama

Ahoj :) Vítám vás u další recenze. Tento týden půjde o produkt na obočí - celkem diskutovaný produkt. Jedná se o gel od značky Maybelline . Já, jelikož mám svoje obočí celkem husté a v tvaru jakém chci, nemusím si ho složitě dokreslovat a jednoduše mi postačí jen gel na zafixování obočí. Tento od Maybelline je hnědý, jinak v drogerii můžete najít i bezbarvé gely.
Mám ráda přirozené obočí a to tímto produktem snadno docílíte. Protože nenanáší moc produktu, krásně si to obočí můžete s tím gele přejet víckrát do té míry, do jaké budete chtít to obočí výrazné. To je u gelů super. Trochu jsem se lekla toho kartáčku, protože je tam taková kulička. Plno lidí psalo, že jim to vyhovuje, plno zase ne, takže jsem byla zvědavá. Je pravda, že precizně s tím obočí nedovyplníte, to ne. Zas na druhou stranu mě vyhovuje, protože mám obočí husté a nemusím se nějak patlat s tím, aby to bylo úplně precizní. Pro někoho, kdo má opravdu problém s tím, že ho má málo, myslím, že tento gel moc nebude, jak kvůli kartáčku, tak kvůli tomu, že obarvuje opravdu zlehka.
Odstín mám Dark Brown, který je ten nejtmavší, co se u nás prodává. Je fajn, sedí mi. Na ostatní odstíny jsem se nedívala, takže nevím, jaký výběr mají. Co se týče výdrži, moc dlouho s vámi nedá. Musím říct, na to, že stojí kolem 150 kč, mám mnohem radši Make Me Brow gel od Essence, který seženete za 70 kč. Čekala jsem od tohoto gelu trochu více, takže jsem mírně zklamaná. To mi ještě vyhovuje kartáček, který spoustě lidem nevyhovuje, takže pro ně je to úplný propadák. U mě je to tak 50% na 50% :) . Seženete ho na Notino.cz zde , kde stojí 117 kč, takže mnohem levněji než v drogerii :)
+- kartáček
+ barva

- výdrž
- nevykreslí obočí precizně 

Máte zkušenosti s tímto gelem na obočí? :) 

14 komentářů:

  1. Produkt vypadá zajimavě. . Furt hledám nějaký produkt na obočí, tak jsem zvědava, jaky bude..
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Produkt vypadá zajimavě. . Furt hledám nějaký produkt na obočí, tak jsem zvědava, jaky bude..
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. I have heard of Maybelline! Have a great day!

    OdpovědětVymazat
  4. fixačný gél používam každý deň ale nie túto značku, zatiaľ som spokojná s Essence ale aj tento vyzerá super ;)

    OdpovědětVymazat
  5. zkušenosti s tímto gelem nemám, ale z obočím to máme asi stejné :-)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Zkušenosti s ním nemám, ale párkrát jsem se na něho v drogérce koukala. Já jsem spokojená s Brow gelem od Oriflame z řady Giorady Gold, naprosto super.

    OdpovědětVymazat
  7. Používám tento gel na obočí každý den, ale spíše jako fixaci k nakreslenému obočí a tam splňuje. co má :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám ráda gel na obočí od Essence, tenhle jsem nezkoušela a zatím mě ani nějak nelákal, to mám spadeno spíš na Benefit někdy :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Tento gél mám doma už druhý a doposiaľ som bola veľmi spokojná teda dokým som nevyskúšala ten on Essence. Tam mi viac vyhovuje že aplikátor je menší. Ale inak super recenzia. :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá super, ešte som o tomto produkte nepočula :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek i fotky :) zatím jsem žádný gel na obočí nezkoušela, ale vhledem k tomu, že si obočí trochu domalovávám stíny na obočí, tak jsem přemýšlela, že bych si pořídila spíš nějaký bezbarvý jenom na zafixování :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ho, ale tmavší :) Jinak nevím zda bych to nazvala přímo gel, podle mě je to už barva. :)
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  13. Zkušenost mám a byla jsem spokojena..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tuhle "řasenku" používám denně a naprosto ji miluju :) Ale mám sama o sobě hodně husté a tmavé obočí, takže mi jde především o tu fixaci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!