Maybelline | Fit me korektor

Ahoj ! Venku je pěkně hnusně, určitě máte nic moc náladu jako já. Fotit tam opravdu nic nejde, takže všechny plány o nových plánovaných článkách jsou pryč :( Na druhou stranu, už je to zase konečně podzim :) Dnešní recenze se bude týkat korektoru od Maybelline, konkrétně Fit me. Z této řady je i makeup a pudr - pudr vlastním, psala jsem na něj recenzi. Mám už druhé balení tohoto korektoru, z čehož vyplývá, že je asi super a vyhovuje mi :D První balení jsem používala cca před rokem, byl to můj asi druhý tekutý korektor. Vydržel mi pěkně dlouho a pak jsem začala používat tekutý korektor od Catrice, abych měla trochu změnu. Ten mi už bohužel došel, takže jsem opět koupila Fit me. Mám ho ze stránky notino.cz , což dřív bývalo parfums.cz, kdo jste to už zaregistroval :) 
Mám odstín 15 a vůbec teď nevím, jestli je to nejsvětlejší odstín, nebo ne. Vím ale, že jsou v drogerii asi jen 4 odstíny, což moc výběr není. Balení mě hned zaujalo, takové jednoduché a pěkné. Bohužel jak vidíte na tom vypotřebovaném korektoru, balení se celkem ošoupalo a to jsem ho nikde netahala, byl jen v šuplíku. Aplikátor má klasický houbičkový, který mi vyhovuje. Odstín č.15 je celkem tmavý, proto přes tento korektor dávám ještě jeden korektor rozjasňující, který je mnohem světlejší, aby to oční okolí projasnil. 
Korektor je velmi lehký a krémový. Když zaschne, je trochu matný, ale zanechá pěkný finish. Krytí má střední, zmiňovaný korektor od Catrice má krytí vyšší. Dá se hezky navrstvit a vypadá přirozeně. S korektorem jsem spokojená a rozhodně bych ho mohla doporučit, seženete ho zde za 145,- kč :)

+ střední krytí
+ přirozený
+ příjemný aplikátor

- odstín

Máte zkušenosti s tímto korektorem? :) 

15 komentářů:

  1. Heard good reviews about this, and would love to try it xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip, já mám doma ten od Catrice a jsem s ním moc spokojená, ale asi vyzkouším i tento.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento korektor mám doma tiež a na rozjasnenie pod oči je úplne stvorený!


    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. S tímto korektorem zkušenost nemám, ale se zmiňovaným od Catrice ano - ten jsem si úplně zamilovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Korektor vyzerá fajn :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám z dekorativka.cz odtieň 10 a tiež mi je trochu tmavý :( inak ako korektor je top!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Presne po tomto som pokukovala, že si ho kúpim. Asi tak aj urobím.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  8. korektory používám akorát v tyčince, ještě jsem takový nezkoušela:) to ošoupání se mi také hodně stává u mnoha produktů a je to škoda, pak člověk pořádně neví, co si přesně kupoval.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. tento korektor som si objednávala na Vianoce minulý rok, bol v zľave na feelunique. Bohužiaľ som si objednala zlý odtieň a tak bol pre mňa úplne nevyhovujúci..ale ako tak čítam, veru,že sa po ňom nabudúce pokukám..:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem ho nezkoušela, ale slyšela jsem na něj spousta chváli :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám s ním skúsenosti, ale táto značka je dobrá, takže snáď by sa oplatil :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!