Oblíbené 3 balzámy na rty | FALL

Ahoj, vítám vás u dnešního článku, který se bude zabývat mými třemi nejoblíbenějšími balzámy na rty. Protože začíná chladné podzimní období, každá z vás určitě shání nějaký dobrý balzám, který dobře hydratuje. Dneska vám ukážu 3 - budou však seřazené od nejlepšího. Všechny ale moc ráda používám, jde jen o to, jaký je nejlepší na to horší období. Všechny mám ze stránky Notino.cz. Tak jdeme na to!
Snad nejznámější vazelína. Je u mě na prvním místě, protože když potřebuji rychlou extra hydrataci, nikdy mě nezklame. Krásně voní, konzistence je hodně olejovitá. Když si dáte na rty silnější vrstvu, úplně cítíte, jak je máte vyživené. Po noci je na rtech ještě malá vrstva, ale po celé noci máte rty úplně nepopraskané a hydratované. Existuje ve více balením, já mám však nejradši tuhle klasickou. Dřív nebyla vůbec dostupná, dnes ji ale naleznete všude na internetu. Takže pro mě číslo 1! :)
Top balzám na druhém místě je tento od značky Labello. Určitě znáte klasické Labellovské balzámky. Cca před půl rokem do ČR dorazily tyhle kalíškové, které jsou naprosto super. Mám klasický bez vůně, tento vanilkový a malinový. Vanilkový je podle mě ze všech úplně nejlepší. Nejen, že božsky voní, ale taky božsky hydratuje. Musím říct, že vydrží na rtech i trochu déle než vazelína. Je to úžasné, když si to dáte na rty, nejradši byste to snědli :D Konzistence je hodně máslovitá. Líbí se mi krásné balení!
A asi úplná klasika - Baby Lips. Je z těchto tří nejhorší, ale já ho mám strašně ráda na takovéto denní přemáznutí. Je super třeba ráno pod rtěnku, protože se rychle vsákne, máte pak hladké rty a můžete na ně nanést rtěnku. Na takovéto velké hydratování např. přes noc opravdu není, ale jak říkám, mám ho ráda na ráno/den. Tenhle mintový je pro mě nejlepší, ty barevné vůbec nehydratují. Navíc tento krásně voní. 

Jaké jsou vaše oblíbené balzámy na podzim? :) 


16 komentářů:

  1. Ten Labello v tomto obale si plánujem zaostarať, a ten baby lips mint je môj obľúbený, minulý rok som ho celý minula veľmi rýchlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám asi najradšej labello, to je pre mňa úplna jednotka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilkové Labello mám a je moc fajn, akorát mě docela mrzí to složení a taky se musím přiznat, že už ho mám hodně dlouho a moc neubývá, takže mě tak trochu přestává bavit. Ale vlastnosti má moc fajn, takže pokud nenajdu lepší alternativu, někdy v budoucnu si ho pořídím zas. Jinak mám v kabelce balzám od Rimmel, který má sice hezké balení, ale jinak mi přijde dost průměrný a ještě jsem tam teď přihodila Yves Rocher s vanilkou a kořením z loňské vánoční limitky. Taky fajn, ale žádná bomba. Baby lips jsem měla barevné a za mě zklamání. Jinak mám ještě Eos u přítele a ten mi na denní přemáznutí taky stačí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mintový Baby Lips mám asi nejradši co se týče Baby Lips obecně, avšak mi nehydratuje rty tolik, jak bych potřebovala. Raději mám Neutrogenu nebo Oriflame balzám na rty v kalíšku :)

    TOP AUTUMN PRODUCTS

    OdpovědětVymazat
  5. Tu vazelínu si asi příště objednám, až budu zase něco vybírat z notina :) Já mám nejraději Carmex :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsi někde vazelínu i v kamenném obchodě? Ráda bych ji vyzkoušela :) Zatím právě neplánuji nějakou objednávku on-line
    Moje oblíbené balzámky jsou od Yves Rocher, konkrétně kokosový a teď dopotřebovávám makadamiový. Taky mám ráda zázračné kelímky z Oriflame, které používám jen na rty a přesně tohle Labello už mám dopotřebované a bylo hezky hydratační

    OdpovědětVymazat
  7. za mě rozhodně Labello :) bez balzámu na rty se neobejdu, vždycky u sebe musím nějaký mít

    www.nikola-s.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mne baby lips veľmi nevyhovuje. Za to na vazelínu nedám dopustiť. A dá sa použit nie len ako balzam čiže je praktickejšia. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych se bez vazelíny neobešla. Vždycky mám alespoň pět balzámků na rty :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Ja osobne najviac holdujem asi carmexu ale baby lips je rozhodne v tesnom závese haha :D a vaselinu chcem vyskúsať určite!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  11. Labelo je opravdu skvělé :) Jsem z nej moc nadšená :) Moc hezky blog

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mintový Baby Lips mám taky moc ráda, je takový příjemný na rtech :)

    BLOND SITE | KUP SI BLOGERSKOU TAŠKU

    OdpovědětVymazat
  13. Vazelínu ani to másílko jsem ještě nezkoušela, poze baby lips, ale ten růžový, teď si nevzpomenu na název. A ten je super.:) Věřím, že je skvělý i mint.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Z týchto som skúšala všetky okrem vazelíny.. ale tá ma v tvojom článku zaujala najviac! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vazelína je prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!