TOP 3 Podzimní rtěnky

Ahoj, vítám vás u celkem pravidelné rubriky TOP 3 rtěnek na určité období. Protože tu už máme podzim, přichystala jsem si pro vás mé oblíbené podzimní rtěnky, které najdete v drogerii. Vybrala jsem dvě rtěnky od Rimmelu z kolekce Kate a jednu rtěnku od Catrice. Všechny mám moc ráda, dlouho vydrží a 2 jsou dokonce matné.
Rimmel London By Kate #107 - Matná rudá barva typická na podzim, objevila se už v minulých podzimních rtěnkách. Protože je matná, trochu vysušuje, ale s tím je třeba počítat. Všechny rtěnky od Rimmelu jsou super, takže vám ji určitě můžu doporučit.

Rimmel London By Kate #54 Rock'n'Roll Nude - Rtěnka z novější edice od Rimmelu z kolekce Nude. O těchto rtěnkách jsem už článek psala, takže jen něco zrekapituluji. Má broskvový nádech a je vhodná na denní nošení, protože je přirozená. Je krásně krémová a hydratační. Nude odstíny nosím nejradši na podzim.

Catrice Ultimate Stay #070 Plum and Base - Úžasná fialová barvička. Pokud máte rádi výrazné tmavé odstíny, přímo na podzim, tuto vám mohu doporučit. Zase je matná, takže trošku vysušuje, ale není to nic hrozného. Drží celý den a je příjemná na rtech. Mám ji z notino.cz .

To jsou moje oblíbené rtěnky na podzim. Určitě mi napište, jaké jsou vaše oblíbené :) 

22 komentářů:

  1. No nic, pro tu nude od Rimmelu se zítra zastavím. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená je skvělá! Mám od Rimmelu podobnou, ale odstín 111:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Ta 107 je boží :) Moje oblíbená podzimní rtěnka je Asia od Rimmelu a matný lip cream Cannes od Nyxu :)

    Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné:) od Rimmel (By Kate) mám už dvě docela dlouho, jen škoda, že rtěnky nenosím:( Stále jsem se neodhodlala ty světlejší mi přijde, že mi také nesluší.
    Rozhodně jsou tohle pěkné kousky na podzim!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. great post!
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, po tej nude od Rimmelu už pokukujem dlhšiu dobu :DD Asi si ju konečne kúpim!
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Rimmelka 107 je strašně nádherná! barva přesně pro mě <3 super výběr.

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou naprosto krásné! já jsem úplný rtěnkový maniak a právě jsem svoji podzimní sbírku sdílela na blogu :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Ta třetí rtěnka je nádherná. Miluju výrazné barvy a letos ulítávám na fialové a vínové. Oblíbený odstín je Bourjois - rouge edition velvet, plum plum girl!

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Obě dvě rtěnky od Rimmelu mám, jen si teď nejsem jistá, ale možná mám o trošku jinačí odstíny, každopádně je naprosto miluju ♥ Na tu od Catrice se podívám, moc mě zaujala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Ten fialový je parádny. Tiež mám doma jeden podobný, s takouto farbou a mám ho veľmi rada. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta Catrice Ultimate Stay #070 Plum and Base nemá absolutně chybu, přesně takovou bych si na podzim představovala, díky za tip :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Když jsem viděla, že mezi top trojkou je rtěnka od catrice, už jsem věděla, že to bude tento odstín :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  14. That all worth trying ! *__* I have this Rimmel lipstick - love it!
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  15. Rimmel ruze mam velmi rada, dobre sa s nimi pracuje a pekne vonaju :) posledne som si kupila tuto tvoju nude 54, a vobec mi farbou nesadla, robi zo mna mrtvolku, skoda! Od Catrice ziadny ruz nemam, ale tento vyzera dobre. Posledne som si urobila radost s fialovou od UD a oranzovou od Mac, obidve su uzasne a zboznujem ich :)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  16. Lovely colors :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. líbí se mi všechny 3 odstíny, ale myslím, že jen ty výrazné by mi slušely a ten světlounký asi ne :D

    OdpovědětVymazat
  18. veľmi pekné farby :) mojou obľúbenou je momentálne kontúrka Rimmel v odtieni Wine , ktorú používam na celé pery :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!