PODZIMNÍ SKVĚLÉ NOVINKY RIMMEL ♥

Ahooj! Vítám vás u článku plného podzimních SKVĚLÝCH novinek od značky Rimmel London, kterou přímo miluju. Na tenhle článek jsem se strašně těšila, protože jsem ze všech těchto věcí přímo nadšená. Článek bude plný fotek, doufám, že se vám bude líbit! ♥
Jak vidíte, mezi produkty najdete : Řasenku, pěnový makeup, krémovou tvářenku, 3 nové rtěnky (2 z matné řady), konturovací trio a paletku stínů na oči. 

RTĚNKY THE ONLY 1 MATTE
Nové rtěnky z matné řady v červených obalech . 
KOMFORT A HYDRATACE : Lehký změkčující olej zkombinovaný s tekutým polymerem poskytuje příjemný, hydratující pocit.
NEVYSUŠUJÍCÍ BENEFITY : Olej se po aplikaci absorbuje, vytváří tenký film mezi pokožkou a pigmenty a nemá tendenci vysušovat rty, jako je to u běžných matných rtěnek.
DLOUHOTRVAJÍCÍ BARVA : Toto složení obsahuje silikon, který dodává jemnou a rovnoměrnou barvu. 

Celkem je v sortimentu 8 odstínů, já mám 610 High Flyer, 120 Call the shots a 250 Mauve over - tato rtěnka v černém obalu je lesklejší a hydratační. Odstín je přímo stvořený pro mě - tyhle nude mauve unosím nejvíce. Obě matné rtěnky mají také krásný odstín, 610 je nude a 120 je taková korálová. Ani jedna rty nevysušuje a krásně drží. Se rtěnkami jsem moc spokojená, jediné co mi vadí je jejich parfemace. 

FRESHER SKIN MAKEUP
Další v pořadí je nový pěnový makeup. S pěnovým makeup jsem nikdy zkušenost neměla, takže jsem nevěděla, co mám čekat. Trošku déle jsem si učila jak se tento typ produktu aplikuje a zapracovává, nakonec to udělalo celkem pěkný efekt. Odstín mám 010 Light Porcelain, který je na mě teď světlý, ale v zimě si myslím, že bude určitě použitelný. Určitě je super, že mají takto světlé odstíny, protože si v drogerii plno bledulek vybere :) Konzistence je gelová, pro mě celkem zvláštní. Trošku hůř se mi s ním pracuje, nanáším ho Beauty Blenderem (štětcem moc nedoporučuji). Krytí je velmi lehké, opravu jen krásně sjednotí a udělá svěžejší pleť :) Mínus je to, že ho prostě na té pleti cítím a přijde mi, že trochu oxiduje. Výdrž je průměrná, cca půl dne vydrží. Mám z něj smíšené pocity, určitě mám doma lepší makeupy od Rimmelu :)

MAGNIF'EYES PALETKA OČNÍCH STÍNŮ
Na tuhle paletku jsem se hodně těšila. Obsahuje 8 stínů - jak matných, tak i třpytivých. Já mám odstín 003 Grunge Glamour, jinak je dostupná ve 3 variantách/odstínech. Líbí se mi obal, je plastový černý a stíny tak trochu vykukují. Navíc ho krásně doplňuje zlatý nápis. Jsem ráda, že jsem obdržela tyto odstíny, protože se mi z těch 3 variant líbily nejvíce . Navíc paletka obsahuje i matnou černou, která myslím že v ostatních chybí. Teď co se týká pigmentace - asi si říkáte, proč tu není fotka ukázky jak jsou stíny pigmentované, ale bohužel se mi nepodařilo stíny nanést na ruku tak, aby byly vůbec vidět = paletka není skoro vůbec pigmentovaná :( Když ale stíny dáte na štětec, je to lepší, ale prostě když jsem zkoušela udělat swatch vůbec to nešlo, což nechápu. První 4 stíny v paletce jsou hodně světlé a podobné, takže skoro nevyužitelné. Zbytek jsou už pigmentovanější stíny se shimmerem :) Stíny jsou máslové a je to takový průměr, z této paletky jsem asi nejmíň nadšená :) Stojí 299kč. 

SCANDALEYES RELOADED
Dále tu mám řasenku - od Rimmelu mám řasenky ráda. Tahle slibuje velký objem, nemá vytvářet žmolky ani slepovat řasy. Určitě jste tuto řasenku zahlédly v reklamách, kde ji ukazovaly spolu s Carou. Obal řasenky je celkem běžný pro Rimmel. Kartáček je hodně velký - z toho jsem měla strach, protože mi většinou takhle velké kartáčky nevyhovují. Naopak mi ale nevadí a pracuje se mi s ním dobře. Řasenka je sušší, není mokrá jako třeba Lash Sensational o Maybelline, takže vám řasy neslepí. Krásně je prodlouží a zahustí.  Navíc krásně vydrží! :) Byla jsem překvapená, když jsem si jí ráno dalo v 7 hodin a večer v 6 hodin byla stále na očích! V infu píší, že jde odlíčit jen pomocí teplé vody, ale to jsem ještě nezkoušela. Voděodolným odličovačem jde odlíčit úplně v pohodě :) Za mě palec nahoru!
TVÁŘENKA ROYAL BLUSH
Popis:
• Poskytuje přirozeně a zdravě vypadající dotek barvy
• Dokonale se přizpůsobující složení
• Vypadá svěží po celý den
• Nezanechává viditelné barevné stopy

Jsou celkem čtyři odstíny a já mám odstín 003 Coral Queen. Tvářenky moc nepoužívám a krémové úž vůbec ne - žádnou jsem nikdy nezkoušela. Tahle má efekt cream to powder - v balení je krémová a po nanesení klasicky pudrová. Myslela jsem si, že ji moc nevyužiju ale opak je pravdou! Po nanesení je opravdu nádherná a navíc mě baví ten efekt. Nanáším klasicky štětcem. Balení je malinké a skladné. Je plastové a není moc bytelné, už se mi odtrhnulo víčko od tvářenky. Pigmentace je střední a vůbec neflekatí, jako některé krémové tvářenky! Jsem z nich příjemně překvapená a pokud někdo máte rád krémové tvářenky, určitě vám je můžu doporučit, na drogerii je to dost dobré.
KONTUROVACÍ A ROZJASŇUJÍCÍ PALETKA KATE MOSS
Obsahuje:
• Jemně třpytivý rozjasňovač k projasnění pleti
• Matný odstín ke konturování
• Pudrová tvářenka pro zvýraznění a dodání barvy líčkům

K dostání jsou 3 odstíny , já vlastním 001 Golden Sands (pro světlou pleť). Tohle je produkt, na který jsem se úplně nejvíc těšila, protože konturování mě mega baví a ráda zkouším nové a nové produkty :) Hlavně takovýhle paletek je v drogerii nedostatek a za 199 kč je to úplná paráda. Rozjasňovač v této paletce moc třpytek neobsahuje, jen takový lehký shimmer. Bronzer má skvělou barvu pro světlý typ pleti a hodí se na konturování, není do oranžova. Moc se mi líbí jemná broskvová tvářenka, která má skvělou pigmentaci. Paletka vyzáří přirozený a svěží look. Navíc má naprosto nádherné balení :) Super paletka za levnou cenu v drogerii , tu musíte mít!

Co říkáte na tyto novinky? Já jsem z nich moc nadšená!


24 komentářů:

  1. nejvíc se mi líbí ta paletka, má moc pěkné odstíny.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak novinky vypadají luxusně, ale paletka z mě vede :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som veľmi chcela ten make-up Fresher skin, došla mi vzorka, ale moc nadšená z neho nie som. Popravde, ešte mi nesadol žiaden make-up od Rimmelu :/ Možno raz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujaly prodkty na tvář, zvlášť ta paletka :)

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi sa mi páči tá paletka s lícenkou, rozjasňovačom a bronzérom :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Oranžovou řasenku jsem už měla, takže hádám, že to byla nějaká starší verze. Ze začátku jsem ji ráda neměla, ale nakonec jsem s ní byla celkem spokojená, až na ten mega kartáček, protože mám malé oči a krátké řasy. Plánuji v budoucnu zkoušet jiné, ale kdyby se ke mně dostala tahle, taky bych ji ráda zkusila :) Pak se mi líbí i rtěnky, ale protože rtěnková moc nejsem, nekoupím si je. Pigmentace paletky mě upřímně ani nepřekvapuje, měla jsem od Rimmel už nějakou malou paletku 4 stínů a tvářenku a obojí mi přišlo špatné :(

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujaly mne ty rtěnky a ta tvářenka :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, tak tej paletky je školda, veľmi sa mi páčila :/ ale ak nie sú tie tiene nijako extra pigmentované...

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnky, paletka stínů i tvářenka - chci všechno :D Mají dokonalé obaly ♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Zo všetkých noviniek ma najviac zaujali asi rúže. Určite sa po nich poobzerám v drogerke.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. tie rúže majú pekné a netradičné farby :) a páči sa mi aj paletka :) myslím, že celkom pekné novinky má teraz Rimmel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. Ty rtěnky a tvářenka vypadají skvěle! :))
    Zvu tě na svou listopadovou giveaway <3
    https://timewithbeauty.blogspot.cz/2016/11/listopadova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě zaujaly nové rtěnky a paletka očních stínů :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou super novinky! líbí se mi snad úplně všechno! těším se až něco vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné produkty. :)Na nějaké se musím v drogérii kouknout.

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Já se teď naprosto zamilovala do všech novinek! Ale nejvíc asi do rtěnek, ty jsou mojí srdcovkou ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Tu červenou rtěnku Rimmel jsem dostala v balíčku u Adidasu a jsem s ní spokojená - parfemace mi naopak přijde fajn, akorát mně osobně tedy rty vysušuje... každopádně barvu má krásnou!
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  18. tu rimmel špirálu som mala ale nebola som s nou spokojná potom som si kupila od miss sporty a som totálne spoko :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!