Versace Bright Crystal

Juchůů, druhá recenze parfému na mém blogu! :) 
Ahoj! Jelikož jsem se teď začala hodně zajímat o různé parfémy a začala jsem přemýšlet nad založením velké sbírky (haha, zatím 3 parfémy) mám tu první recenzi na snad nejlepší parfém co jsem kdy měla/čuchala/viděla .. Hurá na to.
Co jsem tak četla, je to snad všemi milovaná vůně a ani se nedivím. Všichni ale píšou, že ji cítí snad na každém rohu. U mě to tak není, já ji u nikoho ještě necítila, takže jsem i celkem ráda. Je to taková jednoduchá vůně na léto , protože do horkých letních dnů nemám ráda těžké vůně. A ten flakonek je úplně boží! Zamilovala jsem se :) Krásný, růžovoučký a ten nádherný uzávěr, no prostě bomba.
Základem této vůně je dřevo. Dále je tam také pivoňka. Voní opravdu příjemně a květinově , ale ne nijak výrazně ani dusivě :D Což pár lidí psalo, že z ní mají dusivý pocit, což vůbec nechápu, znám tedy mnohem těžší parfémy a tento to rozhodně není. Vůně je k sehnání skoro všude, ve Fann parfumeriích i na e-shopu Notino.cz konkrétně zde , z které ji mám já :)

Parfém aplikuji na zápěstí a dekolt. Výdrž je opravdu super, dá semnou klidně i celý den :) Protože mám malé balení 30 ml, tak ji klidně můžu tahat všude s sebou, což je výhoda :) Takový malý tip, jestli chcete, aby vám parfém déle vydržel, zkuste si zápěstí před aplikací parfému namazat vazelínou :) Na léto je jako stvořený , ale dokážu si ho představit klidně i na jiné roční období.

Jaký máte názor na tento parfém? :) 


19 komentářů:

  1. K tomuto parfému jsem si několikrát v parfumerce či na letišti přičichla. Je příjemná, lehká, já osobně bych se jí nebránila ale raději mám její blízkou kolegyni od Miss Dior.

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala bych větší cenu zrovna za tuhle značku -.-" ale asi by se mi tolik nelíbila, nemám ráda vůně, ve kterých je dřevo -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem na něj koukala, vím, že voněl hezky, ale mám radši výraznější a těžší vůně, tak jsem si ho nakonec nepořizovala, i když na léto si ho dokážu představit:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. tento parfum som si niekedy pravidelne objednávala :) len už teraz ho cítim všade, tak som ho zmenila ,ale stále patrí medzi moje obľúbené :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám ho, ale asi se po něm podívám, zrovn anějaký sháním :)
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  6. Mám už druhé balení :) Někdo vůni popisoval jako sladkou, ale já ji shrnuji jedním slovem jako jiskřivou. Nedokážu v ní rozpoznat jedinou složku :D Mám ji fakt moc ráda, ale už docela toužím po změně, tak si na Vánoce asi vyberu nějakou jinou.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá lákavě, ale nikdy jsem k ní nevoněla :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá lákavě, ale nikdy jsem k ní nevoněla :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že jsem ji viděla v DM a i jsem si přičichávala, ale už si nevybavuju, jak vůně voní, tak přičichnu znovu :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak k tomuhle jsem ještě ani nepřičuchla:) jsem asi trošku pozadu a vidím ho poprvé:D ale určitě bude skvělý:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Skúšala som ho v parfumérii a má ozaj krásnu vôňu. Jednoznačne si ho niekedy plánujem kúpiť aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  13. Amazing brand & products) thanks for sharing!
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  14. teď jsem ho viděla ve slevě, tak si ho nejspíš koupím

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem přímo k tomuto parfémku nevoněla, ale měla jsem ho jako tělové mléko a to vonělo fakt úžasně! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. This is so lovely.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, parfem som v minulosti mala, vonal uzasne, setrila som si ho, az sa nakoniec "zkazil" a citila som z neho nieco divne :S takze letel do kosa.. vona vo mne vyvolava spomienky, uz by som do neho nesla :S
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  18. Tento parfém som ešte neskúšala ale ten flakónik je nádherný! :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  19. Aw look awesome! I love Versace!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!