BLOGMAS #2 | Winter + Christmas essentials/must have ♥

Ahoj! Vítám vás u Blogmasu #2 ! ♥ Tentokrát jsem si pro vás připravila Winter + Christmas essentials/must haves nebo-li zimní a vánoční nezbytnosti. Bude tu jak kosmetika, tak různé jiné věci, bez kterých se toto období neobejdu! Jdeme na to  ♥
BALZÁMY NA RTY + RUDÉ ČERVENÉ RTĚNKY ♥
Určitě jednou z věcí, které naprosto nutně potřebuji jsou balzámy na rty. Používám je sice po celý rok, ale v zimě nejvíce. Nesnáším popraskané rty a když mám u sebe nějaký balzám, jsem klidnější. Miluju voňavé balzámky, největší hydrataci mi ale poskytne obyčejná Vazelína na rty. Také ráda používám Baby Lipsy nebo Carmex, který na fotce chybí. Co je dále určitě Vánoční nutnost jsou tmavé rudé rtěnky. Bez těch by to nebylo ono. Už se těším, až si na Štědrý Den opět nějakou vezmu. Ráda šahám po matných variantách. K Vánočnímu looku to rozhodně patří! Má oblíbená je např. 107 Kate Moss od Rimmelu z Notino.cz
RUDÉ / ČERVENÉ LAKY NA NEHTY ♥
Rudé rty a ty doplnit rudým/červeným lakem na nehty. Určitě to nemusím nějak okecávat, to ja jasňačka! Já miluju laky od Rimmelu, které vydrží opravdu dlouho a mají na výběr z mnoha krásných barviček.
VÁNOČNÍ DEKORACE ♥ 
To je taky úplně jasný! Já si zdobím pokoj už od 1.prosince, klidně bych si ho ozdobila už říjnu díky mé brzké vánoční náladě.. :) Co mi nesmí chybět jsou světýlka na okna, bez těch by to nebylo 100%. Pak pár kravinek sem a tam a hotovo :) V obchodě s dekoracemi Tygeru najdete plno různých krásných doplňků a věcí s vánoční tématikou :) A samozřejmě stromeček! 
VÁNOČNÍ ČTENÍ/FILMY+ SVÍČKA, KRÉM NA RUCE
Určitě nemusím zmiňovat vánoční filmy a čtení. Filmy jsou samozřejmost, čtení jsem zanedbávala, ale tenhle rok si budu užívat s touhle úžasnou knížkou od Johna Greena <3 Svíčky většinou pálím až na podzim/zimu. Miluju Yankee Candle! Navíc navodí skvělou vánoční náladu. Krém na ruce je jasňačka, určitě nikdo nechce mít suchý ruce! Zvlášť teď v zimě :)

Doufám, že jste si Blogmas 2 užili ! ♥


15 komentářů:

  1. Máš krásný fotky! :) U mě je klasika balzám na rty, ale to po celý rok, protože na ně dost trpím. Svíčky miluju a co mi rozhodně nesmí chybět je adventní věnec a stromeček, který není umělý, protože tu vůni zbožňuju a prostě mi k Vánocům patří :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý zimný príspevok :) presne si vystihla čo patrí k zimnému obdobiu v pohodlí domova, ale aj v kozmetike:) hlavne odtiene :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek a hlavně fotky :) Balzámy a rudé laky jsou také mou nezbytností :)

    Weleda | Granátové Jablko

    OdpovědětVymazat
  4. Já si pokoj nijak nezdobím, ale musím se přiznat, že vánoční náladu mám taky tak od října :D Bohužel v prosinci nějak opadne vlivem školního stresu, takže se do ní zas dostanu až pár dnů před dnem D. Letos to vychází tak, že máme celý týden před svátky volno, tak si dám aspoň trochu oraz :) Červené nehty mám taky moc ráda a někdy koncem října přecházím na kosmetiku v zimních parfemacích :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, máme doma stejný vánoční koule na stromeček a světýlka na okně má brácha. Já se letos snažím tvořit dekorace co nejvíce z přírodních materiálů. Zatím jsem včera tvořila věnec a takový košík, ještě mám v plánu alespoň jeden věnec, něco malého do pokoje na stůl a zkrátka bych to chtěla během zítřka stihnout. Jinak balzámy teď taky používám častěji a nejvíce právě Babyliss a jahodový od Topvet.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky a do detailu so všetkým súhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naozaj nádherné fotky <3
    A s essentials máš úplnú pravdu, taktiež všetko z toho používam aj ja a bez toho by som zimu pravdepodobne neprežila :D

    OdpovědětVymazat
  8. jejda jsem nějak pozadu s tím čtením a absolutně nestíhám a až teď jsem si všimla jak jsi krásně tématicky změnila design blogu:) nádhera! a k fotkám a nezbytnostem? Ještě víc to podtrhuje tu Vánoční atmosféru:)rudou rtěnku bych si také měla pořídit, vůbec mě nenapadlo, že by se šikla ke stromku, zatím mám jen lesky rudé.:) a světýlka? No bez těch bych to rozhodně nešlo <3


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny článok a ešte krajšie fotky!! ♥♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  10. Civant pores and skin treatment intentionally decided versus making use of those risky additives of their formulation, notwithstanding the fact that they are positioned in many competing objects. just what Specifies Meladerm pores and skin Cream except numerous other pores and skin Whitening merchandise? there are numerous variables that establishes Meladerm skin lotion except diverse other pores and skin lightening products. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekný článok a nádherné fotky! Taktiež sa nezaobídem bez balzamov na pery, krémov na ruky a sviečok :)

    OdpovědětVymazat
  12. to sú krásne fotky..tú sviečku od Yankee Candle som dostala na Vianoce minulý rok,krásne vonia :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!