Christmas Lipstick - Rimmel #51 Muse Red ♥

Ahoj :) Vítám vás u dalšího trochu Vánočního článku. Ráda bych vám dala tip na krásnou,levnou a kvalitní Vánoční rtěnku, která má krásný rudý odstín, který se přímo hodí večer ke stromečku :) Z názvu jste si přečetli, že se jedná o rtěnku od Rimmelu. Jak víte, rtěnky od Rimmelu jsou mé nejoblíbenější, protože jsou podle mě nejkvalitnější z drogerie. Dnes tu mám tuto z kolekce od Kate Moss - určitě jsou vám tyto krásné rtěnky v Rose Gold balení známé. Rimmel #51 Muse Red má elegantní odstín až do ruda, který bych vynosila spíše večer. Seženete ji na Notino.cz .
Rtěnka je opravdu hodně pigmentovaná, stačí jednou přeject a máte silnou vrstvu, ale to je u rtěnek od Rimmelu už známé :) Rtěnka na první pohled zaujme svým krásným vzhledem a krásně se bude ve vaší sbírce vyjímat, v mé je určitě nejhezčí. Škoda, že není matná, protože matné rtěnky mám nejradši. Za to ale vůbec nevysušuje rty. Hodně jsem slyšela, že tyhle rtěnky někomu smrdí. Mě ne, je pravda, že úplně nevoní, ale myslím si, že jsou rtěnky které mají horší vůni. Tak si raději první přičuchněte před koupí :)
Co se týká výdrže, 5 hodin s vámi rtěnka určitě dá a myslím, že s ní i povečeříte. Tohle se Rimmelu opravdu povedlo a já jsem s řadou těchto rtěnek velmi spokojená a letos si ji ke stromečku určitě vezmu, co vy? :)

 + pigmentace
+ výdrž
+ balení
+ cena

- nic! :)

Vezmete si rudou rtěnku letos ke stromečku? :) 

15 komentářů:

  1. Vypadá nádherně! Mně se ale některé Rimmel dost rozmazávají.. :/
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně miluji červené rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalá farba ♥ a skvelá pigmentácia :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný odstín :) Já se v těch výrazných barvách ale moc necítím a celkově moc rtěnky nepoužívám. Ale dřív jsem uvažovala nad nějakou z téhle řady a nemít doma rtěnek dost, asi bych do nějaké šla :)

    OdpovědětVymazat
  5. naozaj nádherná farba :) z tejto edície mám nude odtieň, ani som nevedela, že majú aj takýto krásny červený :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, tomu se říká parádní červená! Úplně ji vidím na štědrovečerním líčení :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna farbička a tieto rúže majú jednoducho úžasný design :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá úžasne
    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  9. tento rúž má úžasnú farbu :) a aj ten obal je skvelý

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá vážně skvěle. Rudou rtěnku jsem u stromečku tento rok neměla :D :)
    SIMANNE

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny odtieň! Ja mám najradšej matné rúže od Jordana Cosmetics, ale nenosím ich teraz veľmi často, pretože cez zimu preferujem len balzám na pery :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!