Missha BB Cream ♥

Ahoj :) V dnešním článku budu recenzovat můj první BB cream . Strašně dlouho jsem nějaký dobrý a funkční hledala a myslím, že jsem našla. Bylo to ale těžké, protože mi plno hrozných nevyhovovalo - například Maybelline a Garnier. Strašně oranžové a tmavé BB creamy z drogerie jsem tedy hned odepsala. Když jsem se dívala na Notino.cz, zaujal mě tento BB cream od Misshy. Projela jsem plno recenzí a helejme se , je moc chválený, tak jsem si řekla , že ho zkusím :)
Mám ten nejsvětlejší odstín , 21 . Je krásně světloučký, ne jako ty ostatní. K dispozici jsou ještě 2 odstíny . Balení je celkem malinké, ale protože ho používám jen občas a stačí malinko, vydrží mi dlouho. Je krémové konzistence a krásně sjednocuje tón pleti, celkem obstojně kryje. Musím říct , že mě překvapilo to super složení, které si na stránkách určitě přečtěte :) Je to můj první produkt od téhle značky a určitě to není mé poslední balení. Určitě mají i větší balení, ale to jsem ještě nezkoumala. Cenově je 20 ml za 200 kč, což není špatné na dobrý BB cream. Akorát je potřeba více pudrovat :)

+ světlý odstín 
+ krytí 

- malé balení
- je třeba více zapudrovat

Máte zkušenosti s tímto BB creamem ? :) 

11 komentářů:

  1. tento BB cream som ešte neskúšala, ale celkovo BB mám veľmi rada ♥

    OdpovědětVymazat
  2. kúpila som si ho pred letom, máme v Žiline totižto Missha obchod a tiež som hľadala nejaký lepší BB cream..používala som ho celé leto a ešte aj chvíľu na začiatku zimy..je skvelý..takže ja ho tiež chválim :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že BB creams jdou hodně mimo mě, protože nezakrývají tak, jak bych chtěla, takže pro mě jedině make-up. Ačkoliv tenhle vypadá docela dobře :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně s ním zkušenost nemm, ale kamarádka ano a nemůže si vynachválit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. I heard wonders about this product! I can't wait to try it out!

    THE PINK ELEPHANT SHOE // INSTAGRAM //

    OdpovědětVymazat
  6. Od Missha jsem nikdy nic neměla a přitom máme tenhle obchod ve městě, nějak mě obchází. Z korejské kosmetiky mám BBčko od Skin 79 a vím že nebude mé poslední.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem na něj četla samé dobré recenze. Já musím zapudrovávat i make-up, který jsem si koupila přímo na mastnou pleť a stál 30 € :D, takže v tom mínus nevidím. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. most probably the most difficult component to face with regards to dropping weight is in reality dealing with your head telling you which you are hungry all the time. There are a large number of reasons for this that a whole ebook may be written about it, if anyone hasn't done this already. http://greentheorygarcinia.com/pure-asian-garcinia/

    OdpovědětVymazat
  9. Doma žádný Missha produkt zatím nemám, ale ráda bych něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!