Ardell Brow Pencil

Ahoj :) Pro mnohé z vás je určitě úprava obočí důležitým bodem v líčení. Proto jsem se rozhodla, že se dnešní článek bude věnovat mé oblíbené tužce na obočí, kterou mám doma necelé 3 měsíce, takže je téměř novější v mé sbírce. Abych ještě na rovinu uvedla, nepoužívám ji každý den - protože mám obočí husté a v tvaru v jakém chci , stačí mi každý den používat pouze zabarvený gel na obočí. Obočí precizně vyplňuji jen v případě nějaké události, focení apod. :) Ne vždy je na to ráno čas, že :D Také ještě vyplňuji voskem na obočí od značky Rimmel London, ten mi přijde trochu přirozenější než tato tužka. Ale už se na ní podíváme :)
Já jsem třeba vůbec nevěděla, že značka Ardell vyrábí produkty na obočí, myslela jsem, že v jejich sortimentu najdu jen umělé řasy - takže jsem byla mile překvapená. Tužka má trojúhelníkový tvar , který mě zaujal a přišlo mi, že s tím to bude jednoduché. Odstín jsem si vybrala Medium Brown, myslím, že je ještě Dark Brown, který by byl asi moc tmavý na mě. Z jedné strany tužky je klasiký kartáček na obočí - co je super, že to máte 2v1 a z druhé strany je klasická tuha. Mnohem více mi vyhovuje než klasické tlusté tužky na obočí, s kterýma je to více nepřirozené. Jdou s ní krásně vyplnit ostré hrany , pracuje se s ní velmi dobře.
Tužka je měkká, nedělá žádné šmouhy. Vůbec se také neotupuje, toho jsem se zpočátku bála. Musím říct, že mě mile překvapila a za tu cenu je úžasná. Bohužel ji v drogerii neseženete, já ji mám z e-shopu Notino.cz odtud za 175 kč. Určitě bych od této samé značky ráda ještě vyzkoušela jejich pomády na obočí. :)
+ má kartáček na obočí
+ dobrý odstín
+ trojúhelníkovitý tvar
+ je měkká

- nic :)

Máte zkušenosti s touto tužkou? :)  

10 komentářů:

  1. Vyzerá výborne ♥ Ja momentálne používam nejakú random od miss sporty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak táto ceruzka vyzerá super. Viem že niečo podobné má aj benefit no nevedela som nájsť lacnejšiu variantu. Ďakujem za typ, pridávam si do môjho wishlistu. :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. taak závidím dievčatám ktoré si vedia malovať obočie :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě ji vyzkouším! teď si kupuji nejvíce právě produkty na obočí, protože když si už člověk nenalíčí oči, ale obočí má upravené a výraznější, tak vypadá pořád přirozeně a skvěle. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Zyntix so far, we best know one manufacturer who has launched an item which includes all three elements. Their complement perfect dose to present you that easy boost of your and a complete elimination of strain.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem se na ni na Notinu taky dívala, ale bohužel nemají na výběr moc odstínů :/ Jinak ale vypadá suprově :)

    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  7. Jee tak ta vypadá skvěle :) Ted si budu z Notina něco objednávat tak ji nejspíš přihodim do košíku :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!