Benefit Roller Lash

Ahoj! Dlouho tu nebyla kosmetická recenze. Jelikož je teď celkem nově v mé sbírce tahle úžasná řasenka od Benefitu, řekla jsem si, že vám o ní musím něco napsat a doporučit vám jí, protože se zařadila mezi mé momentálně nejoblíbenější řasenky.
Určitě víte, že řasenka se na trhu pohybuje celkem dlouhou dobu. Mám i řasenku They're Real od stejné značky, tyhle dvě mezi sebou často soupeří. Z mého pohledu je mnohem lepší Roller Lash, They're Real mi 100% nesedla. Co mě vždyky u téhle značky zaujme je krásné balení - řasenka je navíc ještě zabalena v papírovém růžovoučkém obalu. To otvírání jsem si opravdu užívala. Samotný obal řasenky je černo- růžový. Kartáček je prohnutý do takového půlměsíčku - tyhle jemné, malé kartáčky mi vyhovují ze všech nejvíce, už dávno nejsem na husté velké kartáčky. Velmi dobře se s ním pracuje, protože se dostanete všude i na ty krátké řasy. Kartáček není vůbec mokrý, není třeba ho otírat.
Nanáším většinou 2 vrstvy které bohatě stačí. Řasenka krásně prodlouží a ODDĚLÍ řasy, vůbec neslepuje. V druhé vrstvě udělá i objem. Vlastně všehno, co po řasence chci. Udělá krásné přirozené řasy za ani ne minutku. Vyhovuje mi i na spodní řasy. Navíc je krásně natočí. Přes den se nehne z místa, ještě ani jednou se mi nerozmazla, vydrží až do večera. Musím říct, že se opravdu povedla a je to jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy vyzkoušela. Určitě vám ji můžu doporučit! :) Najdete ji na Notino.cz konkrétně zde.
+ prodlouží
+ neslepuje řasy
+ zahustí
+ balení

- nic

Znáte tuto řasenku od Benefitu? :) 

15 komentářů:

  1. Este som ju neskušala ale vyzeda naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Este som ju neskušala ale vyzeda naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Benefitu miluju They're real!, ale tuhle jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli se to dá úplně srovnávat, ale stejný kartáček má žlutá Miss Sporty. Už jsem uvažovala nad nějakou dražší řasenkou, ale nakonec jsem sáhla právě po té žluté a hodně mě překvapila, určitě tu značku prozkoumám víc :) Tahle mě taky hodně láká, ale v rámci šetření si ji zatím kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa na tejto špirále vždy neuveriteľne poteší to balenie! :3 ona je taká krásna!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem o ni, ale nezkoušela jsem :) ale vypadá krásně :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem o ni někde četla, ale ještě jsem ji nezkoušela. Líbí se mi.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Od Benefitu jsem měla They're real a byla jsem s ní fakt moc spokojená. Jednou bych chtěla vyzkoušet i tuhle :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, ta vypadá tak krásně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá nádherne, aj ten obal je skvelý! ♥ Super recenzia jednoznačne vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat
  11. will increase power and promotes fats loss and enhance immunity. allows to prevent against bone loss and coronary heart disorder and gaining and keeping lean muscle mass. http://www.healthsupreviews.com/alpha-monster-advanced/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!