Kosmetický wishlist na rok 2017

Ahoj ! Vítejte u novoročního wishlistu :) Bude se jednat jen o kosmetický wishlist. Jinak se omlouvám, že dlouho nebyl žádný článek, neměla jsem vůbec čas během svátků :( Jdeme na to!

1. Clinique krém - po tomhle krému se dívám už dlouhou dobu, protože je určený na smíšenou pleť a takových krémů je podle mě celkem málo. Taky jsem od značky Clinique ještě nic nezkoušela a vím že je to hodně chválená značka v péči o pleť. Navíc má i krásné balení :)

2. Benefit Puff off - Tohle je celkem zajímavá věc, která je teď nově na Notino.cz . Jedná se o takovou "žehličku" pod oči, která vám má vyzmizíkovat kruhy pod očima, nebo aspoň zjemnit :D Je to ale celkem drahý, na to, jak je to malinký.

3. Eos - Tenhle růžový se mi strašně líbí a navíc krásně voní. Eos sice už dlouhou dobu nepoužívám, ale řekla jsem si, že to zase můžu obměnit.

4. Hoola Benefit - Tohle je věc po které toužím už hoodně dlouho :D Určitě znáte tento bronzer od Benefitu, který je známý už pár let. Sice mám bronzerů a konturovacích pudrů hodně, ale láká mě vyzkoušet i tento, hlavně protože je tak profláklý.

5. Daisy parfém - Parfém od Marca Jacobse konkrétně Daisy je můj sen už od léta. Má božský flakonek a když jsem si ho očuchávala v parfumerii krásně voní. Myslím, že na jaro/léto bude jako stvořený.

6. Nars blush - Pokud sledujete můj blog delší dobu, víte, že tahle tvářenka se už párkrát ve wishlistech objevila, ale furt nejsem schopná si jí pořídit :D Ale tenhle rok už opravdu bude moje!

A co máte na svém wishlistu vy? :) 

17 komentářů:

  1. Pěkný wishlist :) Nars tvářenku bych si ráda pořídila. Od Clinique mám make-up a jsem moc spokojená! Já bych si letos konečně chtěla pořídit rozjasňovač Mary-Lou :)

    Novoroční soutěž s Astrid

    OdpovědětVymazat
  2. I also adore EOS and I need to try nars Orgasm)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný wishlist. Něco od nars by se mi určitě líbilo ale přednější je pro mě nový parfém, ten bych si chtěla pořídit.

    OdpovědětVymazat
  4. Z EOSu jsem už nějak vyrostla, vím, že jsou mnohem lepší balzámky za nižší cenu :) Ten Bronzer od Benefitu bych taky brala a tvářenku od Narsu taky :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. S Clinique krém a Eos balzámkem mám samé dobré zkušenosti, takže můžu určitě doporučit a na mém wishlistu by se objevili také :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. Ten růžový balzám Eos fakt krásně voní, čichala jsem ke kamárdčinu a taky jsem se zamilovala,ale zatím kupovat nebudu.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Eos a bronzer by se mi líbily také :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný wishlist, akorát bych z něj vyškrtla EOS. Mám ho doma a přijde mi, že je k ničemu. Akorát zapatlá rty, je takový lepivý a rty vůbec nehydratuje, mně tedy vůbec nevyhovuje. Spíš je to akorát takové Boom kvůli tomu, jak ho propagovaly celebrity. Podle mě vyhozené peníze za nic moc produkt, ale tak - jenom můj názor. :)

    Ps. Vrátila jsem se teď po xx měsících k psaní, obnovila jsem a předělala svůj blog, začínám od znova. Budu moc ráda, když se podíváš.

    Vanilková holka

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný wishlist, pečující kosmetika Clinique mě taky dost láká, stejně jako parfém Daisy :) Od NARS mým největším přáním byla rtěnka, kterou jsem si konečně už pořídila :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, super věci, mám od clinique makeup na problematickou pleť a nemůžu si ho vynachvílit.. akorát tedy co se týče eosu, z vlastní zkušenosti můžu říct, že cena=kvalita se totálně nemůže rovnat:(
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tomu bronzeru by som sa potešila tiež :DD
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Mám tenhle Eos, ale zatím jsem ho zkoušela jen jednou kdysi, když jsem ho dostala. Používám teď mint a špatný není, ale taky si myslím, že je větší reklama jak efekt :D

    OdpovědětVymazat
  13. tiež som nedávno voňala ten Daisy parfém a je krásny :) taktiež aj Nars lícenka, alebo čokoľvek od Nars by som chcela skúsiť :) pekný wishlist :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám doma eosy 3, ale asi se jich zbavím, vůbec na mě nefungují :(
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  15. Clinique krém je ozaj super! :)) S eosom som bohužiaľ nemala moc dobrú skúsenosť ale to balenie je krásne stále haha :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  16. Testosterone Enanthate has a release time between eight-10 days and is injected once each 2-3 weeks. it is able to use twice a week. Testosterone Enanthate may be utilized in mixed as well as simple shape. For gaining weight Testosterone Enanthate is combined http://www.healthsupreviews.com/alpha-monster-advanced/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!