Rimmel Fix and Protect Primer

Ahoj, vítám vás u další recenze. Když jsem tak prohlížela svůj toaletní stolek, přemýšlela jsem, na co bych mohla napsat recenzi. Dlouho jsem nepsala o bázích pod makeup/korektor, takže jsem si právě to vybrala pro dnešní článek. Obecně - báze moc nepoužívám, maximálně pod korektor, protože makeup nepoužívám. Je to většinou jen když potřebuji, aby ten korektor déle vydržel nebo aby se mi zjemnila pleť. Pro dnešní recenzi jsem si vybrala bázi od Rimmelu - Fix and Protect Primer.
Když začnu obalem, je to klasická tuba, jako například od krému. Pro Rimmel je to celkem specifické tyto obaly na báze. Balení obsahuje 30 ml , já ho mám už něco přes rok a furt jsem ho nedokázala spotřebovat. Co je určitě + je to, že báze má SPF 25, takže se hodí perfektně na léto.
Báze obsahuje třpytky, co by mi ani tolik nevadilo. Co báze nesplňuje ? Nevyhladí vám pleť. Bohužel, když ji srovnám třeba s Baby Skin od Maybelline, ta vám pleť vyhladí a máte ji mnohem jemnější. Tohle tato báze nesplňuje. Co se týká hydratace, pleť vám trochu zhydratuje ale není to žádná sláva.
Konzistence je hodně tekutá a lepkavá, což přispívá k větší výdrži makeupu. Líčení vám s touto bází vydrží o pár hodin déle. Abych to zhodnotila, báze je průměrná a myslím si, že v drogerii seženete i lepší. Na internetu ji sežente například na Notino.cz.


+ velké množství
+ rychle se vstřebá
+ SPF 25

- nevyhladí pleť
- moc nehydratuje

Máte zkušenosti s touto bází? :) 

8 komentářů:

  1. Tak to je škoda, že tu pleť nevyhladí, protože to je asi to nejdůležitější, co od těchto produktů očekávám. Já mám teď jednu od Bare Minerals na problematickou pleť a je naprosto skvělá. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já báze nepoužívám skoro vůbec ale když, tak mám jednu taky od rimmelu stay matte a ta je super!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  3. Seems like great products. Love this! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. To vyhlazení by mi teda poměrně vadilo. Já byla zatím nejspokojenější s bází Pearl od Dermacolu. :)
    KattyLife
    Bali: den šestý - Strastiplná cesta k vodopádům

    OdpovědětVymazat
  5. muscles bigger and strong for it to accomplish this effort. Thus it means that growth takes place at home on the rest days but not in the gym. Working out acts as the stimulus for growth but growth mechanism takes place when you are done working out. http://www.healthsupreviews.com/alpha-prime-elite/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja značku Rimmel celkovo nemusím, ani neviem prečo :D Momentálne používam ako primer Baby Skin od Maybelline, a som maximálne spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje recenzie sú vždy super. Po tejto báze som pokukovala, ale nikdy som si ju nekúpila. Teraz keď to tu čítam tak neľutujem. Ja mám Baby skin (veľká spokojnosť) a ešte od Catrice Prime and Fine sa mi zdá a tá je tiež dobrá!!

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Zyntix The query that need to get requested is; "What should I be aware about in the industry while deciding for my health?"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!