TOP 3 Produkty na pleť za 2016

Ahoj, vítám vás u nového článku :) Už se blíží konec ledna, takže bylo na čase zveřejnit článek mých top 3 produktů na pleť z roku 2016. Bylo opravdu těžké to vykostit jen na 3 věci, protože za tento rok jsem objevovala spooustu nových a nových produktů a plno z nich jsem si moc oblíbila. Protože jsou to jen 3 produkty, nemohla jsem vybírat z každé kategorie (makeup,korektor,pudr,..) . Všechny tyhle produkty mám z e-shopu Notino.cz - můj nejnavštěvovanější e-shop v roce 2016. Tak se na to můžeme vrhnout :)

Tento korektor vám je určitě známý a určitě ho plno z vás má též ve svých oblíbencích. Za rok 2016 jsem vypoužívala celá 4 balení. Kdybych ho nestřídala i s jinými korektory, určitě by jich bylo víc.. :) Za mě je to nejpovedenější korektor z drogerie, sedí mi jak odstínem, tak konzistencí. Perfektně kryje a dlouho vydrží. Určitě si budu kupovat nová a nová balení, protože lepší jsem zatím nenašla :)

Produkt z trochu High-end kategorie. Na tenhle pudr jsem byla hodně zvědavá a také mě moc mile překvapil a zařadil se k mým nejoblíbenějším pudrům. Bylo by taky na nic, kdyby tak drahý pudr nesplňoval to co má, že :D Začíná se mi v něm dělat už i malá díra, jak ho často používám.. :) Je to můj první produkt od Macu a myslím, že nebude poslední, protože tahle značka mě opravdu zajímá.

Poslední produkt je tento rozjasňovač od The Balm , o kterém básním už opravdu dlouhou dobu. Prostě nejlepší rozjasňovač na světě, pokud sledujete trochu kosmetiký svět a blogosféru, tak jste o něm minimálně jednou slyšeli. Ne jen, že je to balení dokonalý, ale i ten produkt sám o sobě. Tohle prostě musíte mít! :)

Jaký je váš nejoblíbenější produkt za rok 2016? :) 

12 komentářů:

  1. Ani jeden produkt jsem nezkoušela, musím omrknout ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Great products. I`m using Mary Lou highlighter too, it`s very good! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpovědětVymazat
  3. Mary Lou je najväčší zázrak rozjasňovací umriem z neho doteraz!!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Já na Notinu nakupuju taky skoro pořád. Jinak rozjasňovač nepotřebuji, protože moje mastná pleť mi to vynahradí ;), ale ten pudr bych naopak ráda vyzkoušela. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Mary Lou manizer chci už tak dlouho vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré, kvalitní a osvědčené produkty. Super tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Na Catrice Camouflage nedám dopustit ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. rozjasňovač by som určite skúsila :) a páči sa mi aj ten púder MAC :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny výber :) MAC púder vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zyntix If this headline captured your eye, I suppose you desire that i'm going to inform you the solution to what you should buy protein supplementation for muscle growth. unluckily, i am now not, I no longer a supporter of one item or every other. i am going approach this subject from a miles distinctive gain.

    OdpovědětVymazat
  12. Radši dej Top 3 produkty na hubnutí, ale to ty asi neznáš :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!