Wishlist parfémů na jaro 2017

Ahoj! Dlouho jsem nepsala žádný wishlist a mám dojem, že parfémů už vůbec ne. Takže mě napadlo, že bych mohla nějaký sepsat, konkrétně parfémů na jaro, protože je tu co nevidět. Všechny parfémy jsem hledala na stránce Notino.cz , kde jich najdete opravdu spousty. Já moc ve své sbírce parfémů nemám, proto bych ráda rozšířila svou sbírku a brzy si jich budu pár objednávat, takže se na ně jdeme podívat.

1. Chloe Hlava : liči, pivoňka, frézie ,Srdce :  magnólie, růže, konvalinka,  Základ : jantar, virginský cedr.
Všechny parfémy, co vám tu ukážu, jsou vám určitě známé a vyjímkou není ani tento od značky Chloe. Je hodně známý a je to vůně, kterou můžete cítit opravdu na každém rohu. Měla jsem vzoreček, je to trochu těžší vůně. Musím podotknout, že vydrží opravdu dlouho, takže se za tu vyšší cenu určitě vyplatí.

2. Calvin Klein Euphoria - Hlava : zelené tóny, tomel, granátové jablko , Srdce: lotos, orchidej, Základ : pižmo, smetanové tóny, fialka, jantar, mahagon
Strašnou dobu jsem chtěla vyzkoušet nějaký parfém od značky Calvin Klein. Upřímně, ty flakonky se mi úplně nejvíce nelíbí, ale zase je u nich trochu nižší cena, než u ostatních dražších parfémů. Konkrétně tato mě zaujala nejvíce.

3. Marc Jacobs DaisyHlava:  zelené tóny, malina, grapefruit, hruška , Srdce: jasmín, květ jabloně, fialka, liči, růže, Základ :švestka, pižmo, virginský cedr
Můj nejvíce vysnívaný parfém je rozhodně tento od Marca Jacobse. Určitě jste ho už na nějakých mých wishlistech viděli. Ale nebojte, do 2 týdnů si ho už konečně objednám :) Miluju ten flakonek! Vůni jsem si už i očuchávala a byla to hned láska.

4. Versace Bright Crystal Hlava:  yuzu, ledový akord, granátové jablko,  Srdce :magnólie, lotos, pivoňka , Základ : pižmo, dřevo, ambra
Naprosto úžasná vůně, kterou už jsem vlastnila a hned jsem jí vypoužívala. Krásná, jarní a jemná, dlouho držící. Určitě si jí budu kupovat stále dokola, protože rozhodně neomrzí. Ten flakonek je taky božský :))

Jaký parfém máte na wishlistu vy? :) 

16 komentářů:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Poznám 4 parfém a musím povedať že je naozaj skvelý. Vonia nádherne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Chloé jsem měla a milovala jsem ji:) Bohužel mi přijde, že teď tak voní snad každá slečna...
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Já momentálně používám Si od Giorgio Armani a zatím jsem nenašla lepší vůni, takže se obávám, že si později pořídím znovu ten, i když to normálně nedělám :D

    OdpovědětVymazat
  5. I want to try them all** must be great perfumes!
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pocit, když jsem v životě neměla parfém :-D

    OdpovědětVymazat
  7. toto sú presne vône podľa môjho gusta :) o Euphorii budem písať zajtra v článku, tá je super :) ale to balenie sa rýchlo ošúchava :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec by mi nevadilo, kdybych měla kteroukoliv z těchto vůní, k některým jsem si čuchala a voněly božsky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Chloé Chloé mám a naprosto ji miluji ♥
    Calvin Clein Euphoriu také mám, je to hezká vůně, ale mne osobně se Chloe líbí víc, mám na ní recenzi na blogu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek! :))
    Asi by se mi nejvíce líbil parfém od Calvina ♥

    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. tú Daisy by som veľmi chcela, to je lááska :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám ráda vůně se santalový dřevem, ale teď mě nejvíce zaujal Versace Bright Crystal

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych chtěla malý růžový Gucci, ale to nikde není :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, za me doporucuji tyto parfemy - https://www.decodoma.cz/Francouzske-parfemy-5-ks.html Stoji 599 kc, je jich 5 a opravdu krasna originalni vune, ktera dlouho vydrzi. Moc me to prekvapilo

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych si na jaro přála pořídit parfém Olympea od Paco Rabane :)

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!