NYX Wishlist



Ahoj! Vítám vás u wishlistu, který tu dlouho nebyl :) Tentokrát je to wishlist produktů od určité značky, konkrétně od Nyx. Nyx obchod je i v České Republice , kde najdete všechny jejich produkty. Protože já to mám z ruky, objednávám si Nyx na Notino.cz , což je pro mě asi nejideálnější a nejpohodlnější :) Navíc tam jsou mnohem nižší ceny.  Já tu značku prostě miluju, i když od ní mám jen pár produktů, nejradši bych měla úplně všechny. Tento se wishlist se skládá zatím ze 4 produktů a to těch pro mě nejzajímavějších.

 1) Soft Matte Lip Cream - Prague Už dopředu vím, že to budu milovat :D . Produkty na rty jsou od Nyxu snad nejznámější a upřímně závidím těm, kteří mají všechny odstíny. Mě se nejvíce líbil Prague, jak jinak. Navíc jsou matné, takže co víc si přát :) Žádné tekuté rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale za to jsem četla plnoo chvály.

2) Lip Lingerie - Teddy Další úžasná tekutá matná rtěnka, navíc v naprosto božích odstínech. Vybrala jsem odstín Teddy, který je hodně teplý a hnědý, ideální na podzim. Malinko mi připomíná odstín Kyllie Jenner. :) Je to ale opravdu výrazný odstín, který není moc na denní nošení, ale já mám tyhle odstíny nejradši a taky si myslím, že se ke mě nejvíce hodí.

3) Highlight & Contour Pro Palette Další veelmi známá věc od Nyxu - konturovací paletka. Sice už mám doma jednu od Makeup Revolution , ale myslím si, že tato bude mnohem lepší. Líbí se mi balení i odstíny, navíc ji ukazují snad všichni bloggerky & youtuberky. Navíc konturování úplně miluju a ráda si s tím vyhrávám, takže pro mě by byla tahle paletka úplný ideál :)

4) HD Finishing Powder -  Poslední věc z dnešního wishlistu je tento transparentní pudr, který je určitě také všem známý (jako všechny věci od Nyxu no :D) Bílý transparentní pudr jsem ještě nikdy nezkoušela, proto mě láká. Navíc jsou na mě všechny moje pudry momentálně moc světlé :) Slyšela jsem o něm, že douho vydrží a matuje :) Taky má krásné balení, jako snad všechny věci od Nyxu.

To je z dnešního wishlistu vše a určitě mi dejte vědět, zda něco od Nyxu vlastníte nebo máte podobný wishlist :)

Vlastníte něco od značky NYX? :) 

11 komentářů:

  1. I would lvoe to try thsi Prague lipstick)

    OdpovědětVymazat
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat
  3. I will definitely visit NYX store in my town, this are some great products xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Soft Matte Lip Cream mám vo verzii Antwerp a je výborný. Ale aj tento Prague odtieň je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa NYX kedysi totálne nezaujal a bol mi ukradnutý, pokiaľ som si nekúpila ružový metalický rúž. To je 100% dokonalosť! :D A do NYXu som sa maximálne zamilovala. Skvelý výber! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám len jeden matný rúž, ale plánujem pokúpiť aj ďalšie vecičky :DD ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. Tekutou matnou rtěnku doporučuji - je nejlepšíííí! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Od NYXu mám jumbo tužku, modré linky na oči, tekutou matnou rtěnku v odstínu Copenhagen, tuhou rtěnku a chtěla bych vyzkoušet taky ten pudr :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. Na kozmetiku od NYXU mám zálusk aj ja! Veľmi ma zaujali hlavne tie krémové rúže a rovnako aj Lingerie :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!