Benefit Wishlist

Ahoj! Vítám vás u dalšího wishlistu :) Tentokrát to bude wishlist na produkty od konkrétní značky - Od Benefitu . Tuhle značku úplně miluju, už pár produktů mám a jsou naprosto skvělé, takže bych chtěla zkusit další a další. Samozřejmě to nepůjde tak rychle, protože jak víme, Benefit je trošku dražší značka, takže u mě rozhodně není možnost mít hned všechny produkty, co bych chtěla :D Ale nevadí, i tak jsem si vytvořila wishlist, který si chci pomalu plnit. Benefit nejraději objednávám z Notino.cz/ , protože Sephoru mám opravdu daleko :) Takže raději z pohodlí domova, zvlášť když mám balíček do dne doma :)

1. Hoola Bronzer
Co už mám na wishlistu snad přes rok, možná dva je tento Hoola Bronzer, snad asi nejprofláknutější produkt od Benefitu. Sice mám bronzerů dost, ale tenhle opravdu nesmí chybět v mojí sbírce :D Úplně žeru ten odstín, kterej bude určitě k mý pleti dokonalej, už jsem ho párkrát okoukávala i naživo :) Už by to ale chtělo ho mít doma !

2. Bezbarvý gel na obočí
Tenhle produkt jste už v nějakém z mých wishlistů mohli vidět, protože to bude první, který z těchto věciček pořídím. Už se na něj opravdu těším, protože jenom ten obal je k sežřání, ale známe obaly od Benefitu, ty jsou prostě vždycky dokonalý :) Škoda, že na Notinu ještě nemají k dostání i barevné verze.

3. It's Potent! Oční krém
Aby také bylo něco z té pečující kosmetiky, tak tu mám tenhle krém na oči. Ze stejné řady je i denní krém, který je o něco dražší ale o nic míň dokonalejší. Takovýhle krásný krém bych ve sbírce opravdu chtěla :) Navíc na oči žádný nemám a ráda bych nějaký zkusila. Ale opravdu se mi za takovou maličkou věcičku nechce dát tolik peněz :(

4. They're real linky na oči
Tyhle linky mě opravdu zajímají, zvlášť jejich způsob nanášení - toho bych se ale celkem bála, že bych se s nimi nenaučila jen tak pracovat. Já jsem zvyklá jen na linky ve fixu, které mi maximálně vyhovují ale i tyhle můžou být zajímavý.

5. Benefit Puff off
Tuhle věcičku už jsem v nějakém wishlistu taky určitě ukazovala, jde o takovou "žehličku" pod oči, která vám má oční okolí vyhladit, ochladit apod. Je to fakt zajímavý, hlavně ten nápad a balení je boží. Možná jsou to vyhozený peníze, takže právě proto ještě popřemýšlím, ale můžete mi dát vědět, co si o tom myslíte :D

Co máte na wishlistu od Benefitu vy? :) 






6 komentářů:

  1. Od Benefitu asi cokoliv z jejich produktů, protože ještě nic nemám a tato kosmetická značka se mi celkem zamlouvá.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. táto značka je super a ten bezfarebný gél by som prijala aj ja ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě láká oční a nebo pleťový krém :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od Benefitu zkoušela všechny produkty na obočí a jsem unešená. Tuhle značku naprosto zbožňuji a brzy si něco pořídím. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat
  6. Mám Hoolu a měla jsem i Puff off! ale už mi bohužel došel :( Ještě jsem si nekoupila nové balení, ale určitě to mám v plánu, je to sice blbůstka, ale strašně návyková! Opravdu ráno osvěží a i na pleti je to znát:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!