TOP 3 Summer Lipsticks

Ahoj! Je tu další článek TOP 3, tentokrát se budu zabývat mými nejoblíbenějšími letními rtěnkami. Minulý rok jsem dělala podzimní rtěnky, které letos plánuji také, protože mi opět nějaké přibyly a mám další favoriti. Tento článek nebude nijak dlouhá recenze na každou rtěnku, jen vám o každé něco povím a hlavně vám doporučím odstíny, které se mi v létě osvědčily a jsou trendy :) . Dvě rtěnky seženete na Notino.cz , značka Milani bohužel v drogeriích není, já ji zakoupila na internetu. Jsou to celkem levné kategorie, Maybelline a Rimmel se pohybují okolo těch 130 kč, Milani je trošku dražší, kolem 200 kč. (Ale nejsem si úplně jistá.)
MILANI 64 MATTE ORCHID - Tuhle rtěnku už jsem si strašnou dobu přála, protože má úžasný obal a navíc je matná. Odstín mi padl do oka , když jsem sledovala video od PLH na Youtube, tak ji Péťa měla zrovna na rtech, tak jsem si řekla, že ji musím mít také. Je opravdu krásně matná , ale nevysušuje. Má nádech do fialova a dlouho drží, jsem ráda že jsem jí pořídila, protože je to moje asi nejlepší a nejoblíbenější rtěnka :)


RIMMEL THE ONLY ONE 110 PINK A PUNCH - Hodně pigmentovaná rtěnka, kryje v jedné vrstvě. Obsahuje ovocný olej, takže i hydratuje rty. Vydrží o něco méně než ta od Milani, ale i tak s vámi dá cca 4 hodiny. Tato rtěnka je normálně dostupná v drogerii nebo ZDE.

MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL 910 SHOCKING CORAL -  Jak název napovídá, je to opravdu výrazná korálová barva, takže přímo na léto na nějaký festival apod. Je hodně krémová, pigmentace je nejslabší z těchto 3 rtěnek. Také ji z těchto používám asi nejméně, protože mi ten odstín zrovna moc nesedí, ale plno lidem ano. Nevím přesně, zda se ještě prodává, kdyžtak ji seženete ZDE.

Jaká je vaše oblíbená letní rtěnka? :) 

3 komentáře:

  1. Wau, tie vyzerajú naozaj perfektne! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. toto sú presne odtiene, ktoré v lete milujem. ja používam podobné od Revlonu, ich nové krémové rúže, a potom od Bourjois Souffle de velvet, ktorý je veľmi príjemný na nosenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ta od Rimmelu má nádherný odstín. Jinak nejoblíbenější letní rtěnku nemám.
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!