TOP 5 products from Notino.cz

Ahoj! Napadlo mě sepsat článek o 5 top věcí z eshopu Notino.cz/ , které naprosto miluju a často tam nakupuju. Opravdu vám můžu posoudit, jaké ty produkty jsou , protože mám již několikáté balení. Samozřejmě, pár z nich seženete i v normální drogerce, ale některé hůř. Proto já je raději objednávám hezky z pohodlí domova, z mého ověřeného obchodu :) Jdeme na to!

1. Ardell řasy
Naprosto bezkonkurenční řasy ! Sice s řasami nemám takové zkušenosti, protože nejsou na mém denním pořádku, ale i tak vám tyhle můžu doporučit a myslím že ostatní blogerky a youtuberky také, protože jsou snad nejchválenější. Nejsou ani tak drahé a pokud scháníte opravdu dobré a spolehlivé řasy, myslím si, že do těchto můžete jít :) Bohužel myslím že je v drogerkách neseženete, takže jedině na netu.

2. Versace Bright Crystal
Tenhle parfém? Největší pecka! Už mám snad třetí balení a nikdy mě neomrzel. TeĎ už mi dochází, takže budu zase objednávat. Úžasně voní a fakt se vám nestane to, že byste ho na sobě necítili. Mě už ho chválilo opravdu plno lidí , takže ke mě tak nějak už patří :) Navíc ta výdrž? Cítím ho i druhý den, takže pecka! Doporučuji koupit hned velké balení :D

3. Catrice camouflage korektor
Určitě profláklý korektor, o kterém nic moc psát nemusím. Už mám cca 5 balení a budu kupovat znovu a znovu. Prostě nejlepší korektor z drogerky. Navíc jsem si všimla, že teď přidali třetí odstín, ještě úplně nejsvětelší, takže na zimu paráda. A za 99 kč? Nekup to :)

4. Garnier micelární voda 
Další moje klasika, kterou kupuji neustále dokola. Mám teda furt jen to růžové balení, ale přemýšlím o tom, že příště zkusím i jiné balení, to dvoufázové mě docela láká a pak to zelené které je myslím na smíšenou pleť. Ale určitě se vždycky vrátím k růžové :)

5. Kallos maska na vlasy s keratinem
Scháníte kvalitní, levnou masku na vlasy? Tuhle můžu doporučit všema dvaceti. Opravdu nejlepší maska kterou jsem kdy zkusila, navíc za cenu do 100 kč a s objemem 1 litr? To je úplně něco úžasnýho. Myslím, že jsem na ni psala samostatnou recenzi, takže pokud vás zajímá, mrkněte na ní. Zrovna mi také došla, takže letí do košíku :)


Objednáváte z Notina? :) 





5 komentářů:

  1. Skvelé kúsky! :) Z Notina veľmi rada objednávam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ardell umelé riasy mám snáď najradšej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z Notina jsem si už delší dobu nic neobjednala, ale kdybych si měla z nějakého podobně zaměřeného eshopu objednávat, vybrala bych si právě tento :) Korektor od Catrice je už asi taková klasika, miluju ho a Kallos masku jsem měla jednou a nebyla vůbec špatná, klidně bych si ji koupila znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tu micelárku budu brzy potřebovat, ta moje už mi docela dochází. A o řasách mám pocit, že mluvila i Týnuš T... Jinak Notino mám ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ta micelárka od Garnier je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!