3 Oblíbené přípravky na vlasy

Ahoj :) Dlouho tu nebyl vlasový článek, tak jsem si pro vás připravila mé 3 oblíbené přípravky na vlasy. Nedávala jsem sem šampony,masky a kondicionéry, čistě jen tu "upravovací" péči nebo jak to říct :) Samozřejmě tyhle produkty nepoužívám každý den, jen když jsou potřeba, protože jsou to stylingové přípravky. Vlasy si myji tak 2x do týdne, teď o prázdninách si je skoro nežehlím, jinak si je žehlím docela často.
Prvním produktem je Sea Salt Spray od Toni and Guy . Je to stylingový sprej na vlasy s mořskou solí, který vám udělá objem a vlnky jako od moře. Používala jsem ho když jsem měla spíše kratší vlasy, protože se mi to u bobu líbilo víc než na těch po ramena, ale je to taky pěkné. Mám to nejmenší balení, takže se v pohodě vejde třeba do kabelky a s sebou na cesty. Nebo jsem ho používala spolu s kulmou, nejdříve jsem vlasy jemně navlnila a pak efekt podpořila tímhle sprejem. Myslím, že za tu cenu je to super Sea Salt Spray, určitě ho seženete i ve větším balení, já ho mám z Notino.cz/
Druhou klasikou je suchý šampon Batiste. Můj největší zázrak, který když doma nemám tak nevím, co bych si bez něj počala, takže musím furt a furt doplňovat zásoby, což mě baví, protože si vždycky vezmou a zkusím jinou vůni, protože jich je nespočet a každá voní jinak krásně. Teď mám tenhle Oriental, který nejen že má krásný fialový obal ale i nádherně voní. Batiste máte určitě každá z vás doma, takže ho tu nemusím moc představovat, prostě nejlepší suchý šampon na světě. Pomůže i v nejhorších situacích, ozkoušeno :D
Posledním mým pomocníkem je tento bezoplachový kondicionér s dvoufázovým složením od Dove. To je taky snad ta nejvoňavější věc, co znám :) Protože má 2 složky, je třeba protřepat a pak nastříkat do vlhkých nebo suchých vlasů, stříkám ho většinou jen do konečků. Nemáte je pak roztřepené, vlasy neelektrizují a jsou krásně voňavé. Už ho mám jen půlku, takže si určitě koupím nový nebo bych chtěla zkusit podobný od Gliss Kur, takový zlatý, pokud víte jaký myslím. Je to super věcička, kterou používám celkem často :) 

Jaké jsou vaše oblíbené přípravky na vlasy? :) 


13 komentářů:

  1. Mě teda suché šampony moc nenadchly, mám doma nějaké, ale vždy mám po nich vlasy šedivé :-D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Suché šampony mám velice ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejsem nějak zvyklá používat často suché šampony, prostě když potřebuji, tak si vlasy radši umyji. Můj životní styl mi nějak nebrání v mytí vlasů. Sea Salt sprej mám doma taky, nepoužívám ho úplně často, ale uplatnění si u mne najde. Já miluji oleje na vlasy

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. hi dear, great post!
    I'm a new follower of your wonderful blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja rada používam šampóny od značky pantene. Má krásnu dlhotrvajúcu vôňu ktorá ti kľudne vydrží aj 4 dni. <3 Veľmi pekný článok. ;) :)

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpovědětVymazat
  7. Suché šampony na vlasy Batiste jsou naprosto boží. Nyní jsem chtěla vyžkoušet jiný a koupila jsem si Balea a to opravdu velké ne!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten suchý šampon od Batiste chci už strašně dlouho zkusit, tak doufám, že se k tomu dokopu co nejdřív! :D

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely post! Maybe we could follow each other? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpovědětVymazat
  10. Great Post<3
    Maybe we can follow each other?
    Let me know with a comment on my Blog.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpovědětVymazat
  11. Batiste suchý šampón jednoducho milujem :) Vždy ma vie podržať, keď si nestihnem umyť vlasy :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Such an amazing post! I just found your blog and I love it :) I hope you're having a great day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!