UNBOXING #2 - Notino.cz

Ahoj, jelikož se vám minulý unboxing líbil a psali jste mi, že byste chtěli klidně další, tak tu mám druhý. Opět ze stránky Notino.cz, protože jsem z jiné neobjednávala ale v blízké době se můžete těšit na ochutnávky i z jiného e-shopu. 


O e-shopu jsem vám psala už v minulém článku zde . Žádné problémy nebyly a opět mi na email a na mobil přicházely zprávy o stavu balíčku.

Přišel i stejně zabalený, ještě v bublinkové folii

Balíček tentokrát obsahoval 2 slevové kupony, které bohužel nejspíš nevyužiju. Dále účtenku a vzoreček, který jsem si sama vybrala.


Teď tedy k obsahu - nejhlavnější věc, na kterou jsem se nejvíce těšila - rozjasňovač Mary Lou Manizer od The Balm . Konečně ho mám a první dojmy jsou super . Taky se mi líbí, že přišel ještě v krabičce :)

Dále tu mám bázi od Dermacolu, satin base . Hodně známá, tak jsem ji taky chtěla vyzkoušet a vybrala jsem si ji v balení 15 ml.

Pudr od Bourjois z řady Healthy Balance. Mám odstín 53, ten nejsvětlejší byl vyprodaný a tenhle mi docela sedí . Má hezké bitelné balení :)

Klasika Tangle Teezer , který jsem chtěla vyzkoušet už taky dlouho. Vybrala jsem si ho v černém a fakt supr rozčesává , i je hezky skladný.

Poslední je takový neplánovaný kup, rtěnka od Makeup Revolution ,odstín The One . Když je tak levná, tak jsem ji tam přihodila a ten odstín se mi moc líbí, i má příjemnou vůni.

Na všechny produkty se budu snažit časem udělat recenzi . :)

Čtete rádi unboxingy? Máte něco z balíčku? :)

109 komentářů:

  1. Ja sa chystám kúpiť ten púder, angličanky si ho chvália, že nerobí moc múčny efekt. Ale najprv musím spotrebovať tých pár čo mám nech to doma moc nesyslím :D.
    Ja sa tiež teraz chystám objednávať vianočné darčeky na parfums (prevažne sebe :D) tak uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím můžu potvrdit, že je dobrý :) na parfums bych dárky rozhodně objednávala taky, je tam tolik věcí, který chci vyzkoušet :D :)

      Vymazat
  2. Mary Lou a cerny Tangle Teezer :O No Denisse vzdyt si tu poslintam klavesnici :D

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. On první chvilky co ho mám, můžu říct to samý! :)

      Vymazat
  4. Mary Lou jsem si taky koupila a velká spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem na něj nečetla žádné negativity :)

      Vymazat
  5. Pekný nákup, Mary Lou by som aj ja raz niekedy chcela vlastniť :) Saténovú bázu mám tiež, no používam ju málokedy. Tvoj blog čítam moc rada, unboxingy sú super a už sa veľmi teším na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy som chcela skúsiť niečo od Make up Revolution, možno niekedy
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. TT je boží, mám ho už několik let a ničím jiným už se nečešu. Akorát bohužel tenkrát jsem sehnala jen oranžový a tu barvu ráda nemám, plus konce štětinek už mám zaprasené pěkně na černou a nejde to umýt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě přemýšlela o tom fialovém, ale nakonec jsem se dala na klasiku černý :D Tak uvidíme :)

      Vymazat
  8. Já mám moc ráda články tohoto typu :) Pěkně jsi pokoupila

    OdpovědětVymazat
  9. Mary Lou manizer mě taky hrozně láká, vypadá skvěle! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně se mi líbí rtěnka, ale rozjasňovač vede ♥

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  11. Mě u tebe vždycky vyšokují ty věci z Parfums v krabici a bublinách... jak si to je vyzvedávám osobně, tak jsem zvyklá na igelit a taštičku :D Mary-Lou závidím :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si to klidně radši vyzvedávala, jenže, kvůli tomu do Prahy fakt nepojedu :D :)

      Vymazat
  12. Všechno to vypadá moc dobře :) Mám akorát TT, bez kterého bych už nemohla žít (nebo minimálně moje vlasy :D)

    OdpovědětVymazat
  13. Nic z tvého balíčku bohužel nemám, ale teď nedávno jsem v drogerii okukovala bázi od Dermacolu :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  14. Ten tangle teezer uz taky potrebuju :D.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mary Lou Manizer bych taky chtěla hrozně vyzkoušet, třeba si ho letos dovezu z Vídně! <3

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tangle Teezer si chci koupit uz dlouho, tak si ho asi budu prat ted k Vanocum :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tangle Teezer si chci koupit uz dlouho, tak si ho asi budu prat ted k Vanocum :)

    OdpovědětVymazat
  18. O tej kefe na vlasy počúvam neskutočne veľa, ale mne vyhovuje aj moja skromná od Avonu. :) Ten rozjasňovač má úžasný obal, pôsobí to veľmi príjemne a celkom ma aj láka! O púdri som ešte nepočula a pomaly sa mi míňa môj, tak to aby som sa popozerala práve po týchto od Dermacolu. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Unboxing mám moc ráda. Gratuluju k Mary Lou, je to pecka. Naopak báze DC mi mo nevyhovovala

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ráda rozbalovací články! A z tohoto balíčku ještě nemám nic vyzkoušeno!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle články moc ráda čtu:) Z balíčku mám zmíněný Tangle teezer, bohužel už ho mám pár let a už celkem dosluhuje, proto chci k Vánocům nový:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ani jeden produkt neznam, to jsem ostuda :D moc se mi libi rozjasnovac a pudr :) stranku znam, sestra si tam objednavala vs sprej a prisel ji bez vicka :DD

    Www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se divím :D VS spray si chci taky objednat, tak snad mě tohle mine :D :)

      Vymazat
  23. TT už nějaký rok používám a zajímal by mě ten rozjasňovač :)

    Puntíkatý blog - přečteno: Žítkovské bohyně

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju unboxingy, ale uvítala bych i obrázky ke každému produktu, jak vlastně vypadá. Koukala jsem na odstín té rtěnky od MUR a je hrozně krásná! :)

    http://polkadotsandbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, příště to napravím :) ten odstín je super, krásný nude :)

      Vymazat
  25. Tangle teezer som vždy veľmi moc chcela a aj rozmýšľam nad jeho kúpou pretože je úžasný ! :) super článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  26. Ja zatial nemam skusenosti so ziadnym, ale tieto typy clankov mam rada :) Tangle mam uz celkom dlho a veraze je to fajn kefa :)

    OdpovědětVymazat
  27. Hezké věci :) Tangle teezer mám taky nově, a zatím spokojenost:) Ale nejvíc mě zaujala značka The balm... její obaly jsou úplně roztomilé :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky vyhovuje :) jo, ty obaly jsou fakt super, hlavně paletek ^.^

      Vymazat
  28. Ten rozjasňovač by som ihneď brala! :) Krásne veci si si vybrala, s tangle teezerom som tiež veľmi spokojná. :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  29. chystám se koupit si pudr, vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  30. Unboxingy čtu ráda :) Určitě se těším na recenzi rozjasňovače a tangle teezer bych taky ráda vlastnila :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  31. Jee Mary-Lou jsem si taky objednávala, už na mě čeká doma, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  32. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  33. Tangle Teezer mám též a nemůžu si ho vynachválit :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  34. Článek i nákup super:-) TT je můj oblíbený:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Super nákup, miluji čtení těchto článků. Mary Lou určitě neuděláš chybu, podklad od Dermacolu je též skvělý a Tangle Teezer, to mi říká že bych potřebovala nový. Ten svůj už mám přes tři roky a jaksi už nevypadá moc pěkně. Krása, samé super produkty.

    OdpovědětVymazat
  36. Ja sa uz tak dlho chystam vyskusat tu bazu od dermacolu ale nejak sa k tomu neviem dostat a tangle je super je to tak :)

    OdpovědětVymazat
  37. Perfektné úlovky :) Polovicu vecí mám doma a nedám na ne dopustiť ♥

    OdpovědětVymazat
  38. Mám tangle teezer, ale už hroozně dlouho :D Tu bázi od Dermacol, jsem, tuším, také měla, a myslím, že mi i vyhovovala, ale teď už ji nemám :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  39. Unboxingy cltu ramda moc! Já bych chtěla ten zlato černý TT do kanelky :)

    OdpovědětVymazat
  40. Mám Tangle Teezer, ale lákala by mě i Mary Lou :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Moc pěkné, vůbec to není špatný nápad dělat něco takového :-)

    http://dailyfasshion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  42. Milujem unboxingy všetkého druhu :)
    Super článok.

    OdpovědětVymazat
  43. Moc hezké nákupy, s TT mám jen dobré zkušenosti z praxe. :)
    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  44. Rúž od Makeup revolution mám no po prvom použití sa zlomil :( čo mi je dosť ľúto.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Tangle Teezer je skvělej! Dostala jsem ho minulý rok k Vánocům a nedám na něj dopustit! Rtěnky od Make-up Revolution jsou výborný. Měla jsem jich teď v adventním kalendáři 6, tak mám menší zásobu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  46. Unboxingy jsou super! :) Mary-Lou Manizer ti závidím ( v dobrém slova smyslu),také bych si ho chtěla pořídit :) Bázi od Dermacolu mám taky a je moc super :) Krásné věcičky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  47. Wow gratuluji k novinkám a tiše závidím rozjasňovač od The Balm :)!
    Určitě Unboxingy dělej, moc mě baví! Tangle teezery mám doma dva a jsou moc super, jiný hřeben už nepoužívám. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravíčko :) Zrovna minulý týden mi taky přišel balíček od Parfums, neodolala jsem akčním nabídkám a objednávala si paletu očních stínů od Makeup Revolution, noční krém od Nivei a odličovače taktéž od Nivei. Z Tvého balíčku mě nejvíc zaujala rtěnka. Už pár dní se po nějaké koukám, ale nemůžu si vybrat a se rtěnkami značky Makeup Revolution zatím nemám zkušenosti, takže jsi mi dala dobrý tip, aspoň zase vyzkouším něco nového a nebude mě to stát majlant ke všem těm každonovoročním nutným výdajům.:)

    OdpovědětVymazat
  49. Parádní věci, moc ráda čtu takovéhle články:)

    OdpovědětVymazat
  50. Tangle teezer je nej nej nej, já z této stránky chci objednat VS body splasch, tak práluji také článek. Budu ráda když se mrkneš na můj blog, zatím jsem nic nepřidala, ale během pár dnů bude new in!! :)

    OdpovědětVymazat
  51. Rozjasňovač od Balm vypadá skvěle!Tangle Teezer i podkladová báze patří mezi mé oblíbence!
    Hezký článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Tenhle rozjasňovač bych taky děsně chtěla :) Vypadá vážně skvěle :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  53. Cool review!!
    XOXO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tu bázi si všichni hrozně chválí, až je to skoro podezřelé:D Plánuji jí taky vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  55. Uau! Awesome stuff! I'm following you too :)

    Giveaway happening on the blog! Sign up ;)
    The-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  56. Hi there!
    Great post!
    Thanks for the comment on my blog, I'd love to follow each other. I follow you now via GFC, see you soon (:
    xx
    http://www.thenewpersonalassistant.com/

    OdpovědětVymazat
  57. Great Post! and Very cute packing~

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpovědětVymazat
  58. Dobrý den, jsem se připojil své followers, pokud náhradní díly nyní, díky !! :)
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat
  59. Followed honey! :*

    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  60. Thanks for your comment dear, I'm already following you, waiting for you to follow back!!

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  61. i just follow your blog.
    Nice post and blog <3
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  62. Tangle Teezer bych si taky ráda pořídila, slyšela jsem na něj samou chválu.

    OdpovědětVymazat
  63. Great post !
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpovědětVymazat
  64. getreu and interesting Blogpost.

    Greetings
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpovědětVymazat
  65. I'm following your blog on GFC (426). Now you:)

    OdpovědětVymazat
  66. following you now.
    and added you in google plus, do add me back.

    OdpovědětVymazat

  67. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  68. Hello, thx for your comment now i´following your blog.
    nice box
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  69. Všechny věci vypadají fakt skvěle! :)
    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  70. great post as usual :)I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  71. very nice!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  72. Nice box, Denisse. I am now your new follower. Invite you to follow me back. Thank you.

    OdpovědětVymazat
  73. I really would like to know what the mary lou manizer is like :)

    OdpovědětVymazat
  74. Mary-lou is amazing , the best !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpovědětVymazat
  75. what a lovely post my dear
    amazing item review
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  76. Thank you for your comment! Great post! Following you already! Awaiting for your reply! :)
    Xoxo ❤
    MY FASHION ODYSSEY

    OdpovědětVymazat
  77. Hezký článek :)! Jinak tu bázi si nemuzu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  78. Velice hezký unbox :) Nic z toho jsem ještě nezkoušela, ale nad tou bází od DC slintám už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  79. Máš moc hezký blog :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Další slevové kupony jde najít na http://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!