Fitness diář 2016 + Fit kuchařka

Ahoj ! Vítám vás u zatím trochu netradičního článku, který se bude týkat fitness a zdravé stravy. Pokud jste četli článek TEA TALK, tak určitě víte, že jsem tam psala, že na blogu bude nová rubrika která se bude týkat přímo těchto věcí. Jak jinak začít, než tím, že si pořídíme diář a kuchařku, ne? :) Na tento článek jsem se strašně těšila, protože mě tyto věci doslova nadchly a těšila jsem se, až vám je ukážu. Jedná se tedy o Fitness Diář na rok 2016 a kuchařku Z fitka do kuchyně (speciál). Diář vám bude už určitě známý, protože je celkem profláklý. Kuchařka byla pro mě úplně nová, ale hned na první pohled jsem věděla, že to bude něco skvělého :)
Začla bych tedy diářem - to byl vždycky můj sen. Jako menší jsem si sama vytvářela různé sešity, kde jsem si vše zapisovala a kreslila si tam různé citáty apod. Jenže to mě po týdnu přestalo bavit, protože vytvoření jedné stránky mi trvalo cca hodinu až dvě. Vždycky jsem chtěla něco, co už bude hezky připravené, čitelné a roztomilé, aby se do toho s chutí psalo .. :) (určitě mi dejte vědět, jak to máte vy.) Jsem tedy strašně ráda, že mi byl zaslán tento super diář. Hned na začátku máte kolonky na vyplnění různých údajů. Následuje "Bojový plán" , kde si napíšete různé cíle ( to je tak dokonalý! ) Najdete tam také tipy jak vytrvat a jak používat tento diář. To všechno mi přijde strašně super a ráda si to furt dokola čtu.
Jak vidíte na fotkách, diář je přímo plný různými citáty, recepty, motivačními fotkami apod.. Najdete tam i rozpis školních prázdnin jak pro SR, tak pro ČR. Když začínáte určitý měsíc, máte volnou stránku na to si tam napsat jaké cíle pro daný měsíc chcete splnit a hned vedle je cvik na ten určitý měsíc. (Nechybí také motivační citát.) Také je v každém měsíci lehký recept, který můžete určitě vyzkoušet. A začíná týdenní plánovač cvičení - což je pro mě to nejlepší a na to jsem se nejvíce těšila. Píšete si co jste ten den cvičili, v kolik hodin, různé poznámky (třeba jak dlouho) a nakonec si dáte fajfku, že jste to splnili. (Super motivace!) Nakonec máte zhodnocení týdne (úspěchy,prohřešky,jak jste s sebou spokojení apod.) Samozřejmě nechybí ani zhodnocení měsíce , kde si zároveň zapisujete i výsledky. V diáři ani nechybí samostatné stránky na poznámky.
Abych tento diář zhodnotila, je to ta nejlepší věc kterou rozhodně potřebujete ! Určitě se vám vše bude dělat více s radostí a vždycky se budete těšit, až si to zapíšete, jako já :)

Dále pokračuji již zmíněnou kuchařkou s názvem Z fitka do kuchyně (speciál) . Už napohled vypadala úplně super díky krásným fotografiím. Naleznete tam 9 štítků různých kategorií jídel. Od snídaně až po sladké recepty. Líbí se mi, že před každou kapitolou jsou různé články plné tipů rad. U každého receptu je napsané kolik co má kalorií, bílkovin, zda je to RAW či veganské apod. Všechny recepty vypadají opravdu lákavě a chutně. Zatím jsem vyzkoušela jen jeden a musím říct, že jsem si pochutnala :) Máte tam opravdu všechny tipy jídel, pokud nevíte, co třeba na svačinu či snídani. Už se těším, až s mamkou vybereme další recept a budeme podle něj vařit, určitě mám v plánu nějaký článek What I eat in a day, kde bych vám vyfotila různé ty jídla, jak se nám povedly :)

To by bylo z dnešního článku vše, já doufám, že se vám líbil a že se těšíte na další cvičící :) Moc děkuji mým holkám za asistenci při focení ♥

Setkali jste se s tímto diářem/kuchařkou? :) 

18 komentářů:

  1. Pěkný článek, super fotky :) Nad diářem jsem přemýšlela už na začátku roku, ale nakonec jsem vybrala jiný :) Ale musím říct, že ačkoli slovensky rozumím, hrozně by mě štvalo, že je diář primárně právě ve slovenštině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veronika, potešíme Ťa a Fitness diář 2017 bude i v češtině :-) http://www.martinus.cz/?uItem=245385
      (Fitshaker)

      Vymazat
  2. Pěkný článek! Kuchařka vypadá skvěle, ale osobně vařím z hlavy nebo si rovnou najdu recept na internetu, takže pro mě jsou nové kuchařky zbytečné:(
    Diář znám a už odpočítávám dny do konce měsíce, protože má vyjít nový fitness diář na rok 2017, takže už se moc těším, až si ho pořídím. Svoje údaje o cvičení si zapisuji na svůj "kalendářík", co jsem si vytvořila přímo pro tyhle věci, ale někdy zapomínám a tak, takže mít to takhle v jedné knížečce a už nachystané musí být super!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Diář už jsem viděla a přijde mi to jako skvělý nápad pro ty, co se o fitness zajímají :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. krasny clanok kucharka je super ale ten diar ma moc neoslovil
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  5. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten diář už jsem koukala minulý rok... Vypadá, stejně jako ta knížka plná zdravých receptů, naprosto skvěle! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Diář znám, ale ta kuchařka je pro mě novinkou a dost mě nadchla!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný diář i kuchařka, vypadá to moc motivačně :)) <3

    OdpovědětVymazat
  9. I use dairy to plan my blog & work tasks)

    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  10. Diár je super. Milujem podobné motivačné veci. ♥
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. This diary seems to be awesome - it's hard to find good diaries with many informations and useful tips :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten diář je super, už jsem o něm hodně slyšela a přijde mi to fakt jako super nápad, ještě když tě to tak skvěle motivuje během cvičení :) a kuchařka vypadá hodně lákavě, ta by se mi také líbila :)

    OdpovědětVymazat
  13. :) ten diárik som si kúpila aj ja .. a nič som si do ňho nakoniec nezapísala :( hmmm .. ale z fitka do kuchyne mám tie 2 normálne knižky ale určite by som chcela aj tamten špeciál :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten diár som videla už a veľa ľudí ho chvílilo :)

    www.thestyletale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. mně se líbí hlavně ta kuchařka, ta by se mi hodila :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  16. Přiznám se, že na mě ten diář docela zapůsobil! Já posledních pár měsíců cvičím každý den, ale nějaký rozpis nebo plán by se mi hodil. Jenom mě zaujalo, že něco je v češtině a něco ve slovenštině. Kuchařka vypadá moc pěkně!! :) Hezký článek Deni :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!