Rimmel a Kate Moss

Ahoj :) V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na mou oblíbenou řadu od Kate Moss od značky Rimmel London. Tato značka patří mezi mé nejoblíbenější a většina produktů mi vyhovuje. Určitě se k nim přidají i produkty, které vám dnes ukážu :) O řasence Colourist a Gel lacích jsem už článek dříve psala, takže o těch se dnes rozepisovat nebudu.


Rimmel London slavil 15 let vzájemné spolupráce s Kate Moss a proto vznikla speciální edice kolekce rtěnek a konturek na rty. Rtěnky od Rimmelu v klasických černých a červených baleních jsou určitě všem moc dobře známé, podle mě se řadí mezi nejlepší z levnějších kategorií (občas jsou lepší i než některé high-end rtěnky.) Rimmel obaly prostě umí a jsou opět úžasné. Vlastním jeden nude a jednu rudou rtěnku - odstíny 54 Rock'n' Roll Nude a 51 Muse Red. Osobně určitě více unosím tu nude, která se perfektně hodí ke konturce. Odstín Muse Red je takový hodně elegantní,večerní. Nude rtěnka je s broskvovým nádechem, vhodná na denní nošení. Rtěnky jsou krémové a hydratační, parfemace je příjemná. Rtěnky jsou vysoce pigmentované a stačí 1 vrstva na rtech. Vydrží cca 4-5 hodin, pak je zapotřebí znovu přetřít. Za mě jsou tyto rtěnky opět úžasné a určitě nezůstanou jen u dvou odstínů :) Pokud máte rádi rtěnky od Rimmelu, určitě vyzkoušejte i tyto nové, protože tohle rose-gold balení je naprostý must have na toaletním stolku :) Cena : 129 kč ,- .



Další v řadě jsou konturky na rty - ty jsem nikdy moc nepoužívala, abych se přiznala. Teď se bez nich ale neobjedu. Buď používám jen konturku na celé rty, nebo jí jen obkreslím rty a pak nanesu rtěnku - krásný trochu ombre efekt udělá právě tahle nude rtěnka spolu s touto nude konturkou - Exaggerate lip pencils. Na rtech jsou strašně příjemné, MATNÉ a strašně dlouho vydrží! Takže klidně mohou nahradit rtěnku. Obal je plastový a tužky jsou vysouvací, takže mnohem lepší než klasické tužky, protože je nemusíte ořezávat. Pigmentace je také skvělá a například narozdíl od konturek od Essence se mnohem lépe a precizně nanášejí. Mám odstíny 063 (nude) a 103. Jsem s nimi moc spokojená a konečně můžu říct, že používám konturky na rty :D 



Dále tu mám oční linky Colour Precise ve fixu. Jsem ráda, že nejsou tekuté nebo gelové, protože s těmi se mi moc dobře nepracuje a nejvíce preferuji právě tyto ve fixu. Když jsem je porovnávala s mými oblíbenými linkami od Dermacolu, hrot měli úplně stejný, takže jsem byla zvědavá, jestli budou o něco lepší/horší. Jsou opravdu černočerné a rychle schnou. Pracuje se s nimi dobře a myslím, že by to zvládli i začátečníci. Nakreslíte s nima opravdu tenkou linku.. ALE. - nechala jsem je cca 5 minut otevřené, protože mi to do toho skočila jiná práce a linky mi opravdu RYCHLE vyschly :( Ještě kreslí, ale bohužel už to není ono, takže jsou nepoužitelné, což mě opravdu mrzí, protože ty moje od Dermacolu mám asi rok a furt krásně kreslí. :( Možná jim dám ještě druhou šanci a koupím je znovu a více ozkouším :) Cena 189 kč,- .



Pak už tu mám jen pár fotek  laku z kolekce Rimmel Super Gel By Kate. , který seženete třeba na Notino.cz.  Protože jsem už o těchto lacích článek psala, tak jen znovu dodám, že jsou to ty nejlepší laky a top coat , co jsem kdy vyzkoušela :) Drží opravdu dlouho a stačí 1 vrstva!


Co říkáte na tuto řadu od Rimmelu? :) 

5 komentářů:

  1. Rtěnky má Rimmel opravdu skvělé. :) A laky na nehty jsou taky dobré.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky produkty vyzerajú krásne :) Rúže z rady Kate Moss sú skvelé, jeden nude mám doma a je vážne krásny

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!