Bioderma Sébium Purifying cleansing foaming gel

Ahoj všichni!
Dnešní recenze bude na můj první produkt od značky Bioderma  vlastně i na můj první dražší produkt v péči o pleť. Protože jsem sháněla nějaký čistící gel a řekla jsem si, že by to chtělo do pleťové kosmetiky trochu "zainvestovat" ( Vím, že Bioderma není úplně high-end, ale přeci jen patří do té dražší kategorie a samozřejmě té lepší) ,tak jsem konečně vyzkoušela Biodermu. Tahle značka mě už od začátku mé blogerské kariéry lákala a vždycky jsem chtěla aspon pár produktů vyzkoušet. Doufám tedy, že tohle není poslední :)


Tento gel se snažím používat každý večer. Je to menší balení, 200 ml, ještě tuším, že je i 500 ml. Gel je určen na smíšenou pleť a tudíž trošku vysušuje, takže bych ho na citlivější pleť moc nedoporučila , i když se to pak vyrovná s nějakým hydratačním krémem. Gel je bez parfemace, což je pro mě +. Skvěle pění, takže nemáte moc práce s roztíráním. Balení je s pumpičkou ! U gelů rozhodně nemám ráda jiné dávkování, takže je to hygienické a pohodlné. Používám ho tak 5x týdně ( ano, občas jsem líná :D ) a gel strašně dlouho vydrží, takže se ta investice vyplatí. Používám ho úplně jako první a pak pleť dočistím micelární vodou. Jsem s ním nadmíru spokojená a doufám, že ještě vyzkouším plno produktů od Biodermy, protože se musím přidat k těm, kteří ji neustále chválí :) Gel seženete na Notino.cz , kde najdete i mnohem více produktů od této značky. Příště jdu do největšího balení! :) Určitě mi napište, jaké produkty na pleť používáte vy a zda znáte tuto značku a jestli vám vyhovuje. Podělte se o vaše oblíbené produkty od této značky :)  Napište mi, zda máte zkušenosti s dražšími produkty na pleť a zda se to opravdu vyplatí, nebo jen investujete do dekorativky?


+ nedráždí, je šetrný a příjemný
+ příjemná parfemace
+ značka
+ velikost
+ dávkování

Co vy a Bioderma? :) 

5 komentářů:

  1. Měla jsem ho a byla jsem s ním spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem dříve více investovala do dekorativky, to mě teď nějak upustilo, protože mám pocit, že toho už mám moc a nic nového mě nezaujalo. To se scincare jsem to měla naopak v téhle oblasti jsem se dost odbývala, a tolikrát si pleť jen odlíčila a šla spát. Teď se snažím to napravit a pravidělně používám svých šest kroků před spaním o nichž bude i brzo na blogu článek a jsem spokojená nejen já, ale i pleť :-)

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovědětVymazat
  3. Tento gél od Biodermi som skúšala a veľmi sa mi páčil. Teraz skúšam nový od Garnier a tiež vyzerá sľubne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!