Bytové vůně či Niche parfémy jako skvělý dárek

Ahoj, vítám vás u další inspirace na dárky! Vánoce se pomalu ale jistě blíží a určitě pro mě je lepší mít dárky s předstihem, přeci jen shánět je na poslední chvíli v přecpaných obchoďácích není nic moc, co si budem.. :) Dneska bych se chtěla zaměřit na Bytové vůně a Niche parfémy  . Inspiraci čerpám ze stránky Notino.cz . Přijde mi různé bytové doplňky a vůně se moc nedávají , proto jsem se na ně chtěla zaměřit a třeba někoho inspirovat na docela neobvyklý dárek.


Začínám tedy s bytovými vůněmi - jako první mě zaujal Culti Stile Tesuto aroma difuzér s náplní - má to být jemná květinová vůně. Něco podobného jsme doma jednou měli a mě se to moc líbilo- provonilo to celý byt.  Navíc to vypadá i tak hezky luxusně a elegantně, takže slouží i jako hezký bytový doplněk. Na stránce máte velký výběr těchto aroma difuzérů, od levnějších až po ty dražší.

Co jsem si nemohla odpustit jsou produkty od Yankee Candle - tuhle značku naprosto zbožňuju a miluju jejich svíčky! Proto mi přijde jako parádní dárek nějaká velká voňavá svíčka od YC. Dlouho to vydrží a provonění celého pokoje zaručené! Sama mám doma asi 3. Dále mě od této značky zaujaly vonné perly - nikdy jsem o tom neslyšela a zajímalo by mě jaký to má účinek. Myslím že je to hezký dárek třeba pro maminku. 

Poslední věc mě zaujal bytový sprej od značky Saloos s vůní levandule. Je to sice trošku otravnější, furt to doma stříkat , ale pro ty co nemají tolik peněz na ty předešlé je to super varianta. Mají na výběr plno vůní.

S kódem 15CZ získáte 15% slevu na bytové vůně ! 


Dalším mým tipem jsou Niche parfémy . Bohužel jsem ještě neměla možnost žádný vyzkoušet, je to trochu luxusnější záležitost :) Takže si myslím že potěší každou ženu.

Najdete tam různá dárková balení, mě třeba zaujalo od značky Alexandre.J : The Collector : Argetic. Máte tam plno malých voňavek v jednom balení, takže super na odzkoušení.
Dále se mi líbil Unisex Deosctick od značky Tom Ford - pro muže i pro ženy. 
Máte tam na výběr samozřejmě z mnoha parfémů, třeba takový krásný růžový od Montale : Roses Musk. Můžete si objednat i jen malý odstřik, abyste nejdříve zjistili, zda vám vůně vyhovuje.

S kodém 15CZ též získáte 15% na veškeré parfémy!

Zalíbilo se vám něco?







4 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!