Vánoční wishlist z Notino.cz

Ahoj! Vítám vás u prvního prosincového článku - vy co jste taky už tak měsíc vánočně naladění jako já , snad máte taky takovou radost, že už je prosinec! :D Už jen 23 dní a Vánoce jsou tady. Strašně to uteklo, nedávno bylo léto a já už tu kupuju balicí papír. Balení mě obvykle nebaví , ale letos se na to těším a už jsem si koupila i stužky a podobný kravinky.Dokonce mám už i nějaké Vánoční dárky ! Máte už napsaný seznam, co byste si přáli k Vánocům? Pokud ne, třeba vás bude inspirovat něco z dnešního článku - konkrétně Vánoční wishlist kosmetiky ze stránky Notino.cz. Bez kosmetiky by to nebyly Vánoce přeci :D Už delší dobu bych chtěla zkoušet dražší kousky kosmetiky a porovnat je s mými drogerkovými - nějaké dražší mám také, ale spíš jako chudý student nakupuji levně. A Vánoce jsou nejlepší možnost, jak něco takového vyzkoušet - jednoduše si o to napsat Ježíškovi! Tak se podíváme, co mě na Notinu zaujalo nejvíce.



Jako první tento parfém Black Opium od Yves Saint Laurent . Měla jsem vzoreček a skoro jsem brečela když jsem ho dopoužívala. Naprosto krásná ženská vůně, za ten den mi to pochválili asi 3 lidi. Navíc vůně držela na oblečení až do vyprání. Používám furt mého oblíbence Bright Crystal od Versace a řekla jsem si, že by to chtělo nějakou změnu. Tento parfém bych chtěla z celého wishlistu asi nejvíce. I kdyby jen to malé balení! :)

Yankee Candle - Christmas Cookie. Miluju YC svíčky a doma jich pár mám. Tuhle vánoční vůni naprosto potřebuju! Protože to je snad to jediné, co mi doma z vánočních dekorací chybí - pořádná vůně perníčků! Když nepočítám ty z trouby.. :)

Hoola Bronzer od Benefitu mám na wishlistu už straaašně dlouho, bohužel jsem se nikdy nedokopala k tomu si ho pořídit, tak asi furt doufám, že ho někdy najdu pod stromečkem :D Určitě víte, proč ho tak dlouho chci!

Jako poslední z dnešního vánočního wishlistu je tahle Nude paletka od TheBalm. Miluju TheBalm, miluju jejich obaly a produkty. Řekněte, není to roztomilý? Paletek na oči mám doma opravdu málo a teď jsem si docela začala dělat stíny a ráda bych se s tím naučila trochu více a k tomu mi nesmí chybět tahle boží paletka .

Samozřejmě, přála bych si toho spousty, ale o tom třeba někdy příště! Užívejte si krásnou prosincovou atmosféru a napište mi do komentářů, co si pod stromeček přejete vy :) .

8 komentářů:

  1. Yankee svíčku bych si taky moc přála, nikdy jsem žádnou neměla a věřím, že jsou skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
  2. K voňavke Black Opium by som si aspoň rada privoňala keďže si vôbec neviem predstaviť jej vôňu. YC sviečku som ešte v živote nemala a nekupovala som si ju hlavne kvôli cene. Tá ma na nich asi najviac odrádza. No musí voňať naozaj krásne. ♥

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vše z wishlistu se mi upřímně líbí :D Paletku od theBalm mám Nude Tude a je úžasná :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  4. Z kozmetiky si toho neprajem nič, teda čo sa týka dekoratívnej kometiky :) vlastne tento rok nemám nejaké špeciálne priania :D pekné sviatky prajem
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  5. Ta vůně Yankee je úžasná, mám ji zrovna doma! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Yankee mám také moc ráda. ♥️

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tu svíčku jsem vloni dopálila. :) Jinak já z Notina teď objednávala votivky, měly poštovné zdarma, tak jsem to musela využít.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!