Letní vůně? Jedině Victoria's Secret !

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Léto se nám bohužel pomalu blíží ke konci a co si budeme, letos to s tím počasím nebylo nic moc! Plus ta situace, ohledně cestování apod., moc jsem si ho letos neužila, co vy? Doufám, že příští rok to bude lepší. Teď už se jen blíží povinnosti , hurá :(
Dnes bych chtěla doporučit můj must have na teplé počasí, a to body spraye od značky Victoria's Secret . Už jsem se o nich v některém článku určitě zmiňovala a myslím si, že všechny víte o co jde.


baleních jsem už v tom článku psala, ale něco zopakuji. Jsou poměrně velké, mají 250 ml plastové balení. Působí na mě strašně roztomile a zároveň luxusně :) Tohle růžové se mi líbilo asi nejvíc, je to i takový nejtypičtější k té značce. Vůně je sladká, základem je heřmánek a aloe vera a právě u této i bavlník a lilie. Je to hodně něžná, holčičí jemná vůně na teplé dny . Myslím, že tahle parfemace voní skoro každému :) Výdrž je trošku slabší, ale je to tělový sprej, takže se to dalo očekávat.

Já si jí celkem šetřím , protože už vidím, jak bude dokonalá u moře! Na to je jak stvořená :) Akorát letos to s tím mořem asi nevyjde, tak třeba příště. Škoda akorát té dostupnosti v ČR, kde je jen 1 obchod Victoria Secret v Praze. Ale naopak je super, že se značka začala objevovat i na českých e-shopech, já mám konkrétně tento body spray ze stránky Notino.cz , kde najdete spousty druhů a myslím, že si každý vybere! Určitě sáhnu po další vůni :)


5 komentářů:

  1. Ahoj, jj VS umí příjemné, jemné a svěží letní vůně...., nebo body misty.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem asi jediná co těmto vůním nepadla na chuť :D ani jednu jsem nezkoušela.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mě přijde, že za letošní léto jsme hlavně a především vůbec nic nestihla. Od srpna jsem nastoupila do své první práce :-D a Victorku tu máme ve vitríně, ale pro mě je to takové no zkrátka nemám potřebu si to kupovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Letní spreje od VS mám také moc ráda. Na tohle období jsou ideální a vždycky si je šetřím. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!