Loreal Infallible Makeup

 Ahoj, dnešní recenze se bude týkat tohoto makeupu od Lorealu, který jsem dlouho chtěla vyzkoušet. Tento makeup obzvlášť, protože má být matující. Já sice makeup nepoužívám, třeba tak 1-2 x do měsíce, ale stejnak mě tento lákal.  Od Lorealu je to můj první makeup, ale tu značku beru spíš jako lepší , co se týká  drogerkového makeupu. Infallible makeup je ještě jeden, myslím, že na suchou/normální pleť. Makeup je v tubě, což mi celkem vyhovuje, i když mám raději makeupy s pumpičkou. Je ale skladnější. Na Notino.cz je na výběr 6 odstínů. Já mám odstín 10 porcelain, který je opravdu krásně světlý, takže vhodný pro plno holek, protože celkově mi přijde, že moc světlých odstínů není. Krycí schopnost je střední až vyšší. Vůbec není hutný, ale zase není tekutý, takže něco mezi tím. Krásně sjednotí pleť a po chvilce krásně zmatní, trošku vysušuje, takže pro suchou pleť nic moc. Vydrží dost dlouho, do večera to dá, ale  určitě ne 24 , jak píšou na obalu :D. Nemusíte ani pudrovat, akorát trošku zvýrazňuje sušší místa. Proto pod to používám raději ještě nějaký krém a bázi pod makeup. 

Loreal Makeup

Balení je 35 ml, což je trochu více než u ostatních, takže vám déle vydrží.  Víčko je bytelné a balení mi přijde celkem luxusní, určitě nikoho neurazí. Celkově jsem s ním moc spokojená, odstín mi v zimě a na jaře sedí skvěle. Matný finish je pro mou pleť skvělý, i když občas je nutno použít hydratační krém :) Makeup Loreal Infallible Matte seženete  za cenu kolem 300 kč :) Určitě se do něj vyplatí investovat, pokud máte tento typ pleti. Myslím, že patří k nejlepším, je suprově dostupný :) Zařadil se mezi moje nejpoužívanější makeupy, když už tedy nějaký používám. Občas ho míchám ještě s jedním tekutějším, ale o tom bude článek třeba zase příště!

Loreal Makeup

+ matující
+ netřeba tolik pudrovat
+ dostupný, levný
+ skladné balení

- nic

Máte zkušenost s tímto makeupem? :) Napište mi do komentářů nějaké typy na makeupy. 

3 komentáře:

  1. Ahojky, parádní článek. Zrovna tenhle týden jsem si pořizovala od Maybelline Superstay, přeci jen je o něm teď taky dost slyšet, tak ho zrovna testuji v práci pod respirátorem. U Loreálu mě zaujal celkem True Match, tak třeba až dodělám to, co mám zrovna doma.
    Měj se fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, super recenze. Make-up jsem nikdy neměla, ale vím, že by pro mou suchou plet ani nebyl. Každopádně přeji prima den. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, slyším o něm poprvé, ale vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!