Astrid tělová péče

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Značka Astrid má plno produktů z tělové péče, které vám dnes představím. Protože v té tělové kosmetice neumím moc chodit, tak vám to opravdu shrnu jen svými slovy na pár řádků. Musím se přiznat, nikdy mě nelákalo každý den používat tělové mléko apod., nikdy mi to vlastně ani nevydrželo. Co se týče krémování obličeje, to ano, na skin care si opravdu potrpím. Ale ten zbytek trochu zanedbávám :D.

Co vám dnes představím? Krém na ruce, vyživující tělové mléko a chladivou masážní emulzi.

Astrid

Astrid Sports Action chladivá masážní emulze
V tomhle jsem ale úplně mimo. Párkrát jsem to vyzkoušela, zdá se mi to jako fajn věc. Obsah je 200 ml. Je opravdu chladící, já osobně mám tyhle produkty raději hřející. Vůně je mentolová, není moc silná. Je to opravdu jemné, na rozmasírování ztuhlých svalů super. Je to určitě super produkt pro všechny, co to více používají. Já jak nejsem zvyklá to používat, nemůžu to moc chválit do nebe, protože jsem tomu prostě nepřišla na kloub :) Ale moje mamka si to velice chválí, takže jsem jí to přenechala.

NUTRI MOMENTS Vyživující tělové mléko

Jak jsem psala, tělová mléka používám max 1-2x týdně, někdy ani to ne. Ale přeci jenom, už jsem jich pár vyzkoušela, takže můžu hodnotit. Tohle je určeno na suchou pokožku, tedy i krásně hydratuje. Pěkně se roztírá, není vůbec mastné. Je hned vsáklé, což hodnotím kladně, nemám ráda, když se pomalu vsakuje :). Parfemace je velmi příjemná, obsahuje avokádový olej. Balení je celkem velké, 250ml, takže vám vydrží dlouho. Osobně ho můžu doporučit, nevidím v něm žádný problém :)

VELVET TOUCH Ochranný krém na ruce

Co jsem ocenila nejvíce je krém na ruce, ten používám asi nejčastěji. Hlavně teď v zimním období. Protože se rychle vsakuje a není vůbec mastný, můžu ho používat kdykoliv. Krásně voní, vůně vydrží i hodinu po použití. Myslím, že i design krému se moc povedl, pokud nevíte, co dát někomu na Vánoce, s tímto krémem nešlápnete vedle.

Tato tělová řada od Astridu mě mile překvapila, hlavně tím, jak všechny produkty krásně voní. Jsem ráda, že je mám ve sbírce, i když například masážní emulzi moc nevyužiju. Na Notino.cz toho od této značky najdete spousty. :) Dámský módní produkt zde! 

Vlastníte něco z tělové péče od Astridu? :) 

4 komentáře:

  1. Ahoj, momentálně doma nic nemám, ale mám zkušenost s tělovými mléky. Mě osobně příliš neoslovily a v hydrataci preferuji nadále značky jako Mixa, Neutrogena, Barnangen, Nivea a Garnier. Astrid mě neoslovil ani vůní ani hydratací, takže už od nich nejspíš nebudu nic pořizovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, péče o nožky by se neměla zanedbávat. Já si dokonce po běhání dělávám peeling chodidel a lýtek, je to velmi příjemné. Chladivý - masážní gel by mohl být tak prima. Zatím tady mám koňskou mast z Lidlu, která je taková spíš nijaká. Pěkný večer a díky za tipy. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid jsem používala před pár lety celkem pravidelně a moc mi vyhovovalo jejich tělové mléko. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tělové mléko jsem měla a bylo fajn, ale krémy na ruce jsou nejlepší. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!