Concept Perfect Smile ZK4011 sonický kartáček


Ahoj, vítám vás u dalšího článku - tentokrát trochu z jiného soudku a to z dentálního, protože bych vám tu ráda představila můj nový zubní sonický kartáček, konkrétně se jedná o model Concept Perfect Smile ZK4011. Možná to pro vás bude něco nového, možná spousty z vás elektrický kartáček používá. Já osobně osobně jsem dříve jeden vlastnila, ale po čase se mi bohužel rozbil a tak jsem byla velmi ráda za možnost vyzkoušet právě tento od značky Concept.

Samozřejmě jsem kartáček vybírala dle jeho vlastností a funkčnosti, ale to bych nebyla já, kdybych se nerozhodovala i podle toho, jaký se mi líbí vzhledově. Přeci jen chcete, aby to v koupelně na té poličce vypadalo hezky a luxusně :). A to byla první věc, ze které jsem byla po otevření krabice hned maximálně nadšená! Oslnilo mě luxusní černé pouzdro, ve kterém se skrýval ještě luxusnější černý kartáček se stříbrnými doplňky (tahle kombinace je prostě boží!). 


Co je tedy součástí balení? Jak jsem již zmínila, je zde samozřejmě cestovní pouzdro, které je must have, pokud často přejíždíte jako já. V něm se nachází samotné tělo kartáčku, které tam pěkně zapadne, kdy u toho mého předchozího jsem ho tam musela silou rvát. Součástí balení jsou také 2 náhradní hlavice, jedna Daily Clean pro běžné každodenní čistění  a druhá Soft Clean pro citlivé zuby. Náhradní hlavici byste měli měnit cca po 3 měsících a můžete je dokoupit i samostatně. Poslední věc, kterou v balíčku najdete je nabíječka, na kterou kartáček jednoduše postavíte a šup, už nabíjí. Nabíječka je také v černé barvě a dělá to dohromady nádherné kombo.


A co nám kartáček slibuje? Jak je známo, tak sonické čistění je mnohem účinnější než manuální čistění, protože hlavice vykoná až 38 000 kmitů za minutu. Je šetrný k zubům a dásním, odstraňuje zubní plak a super je, že ho můžou používat i lidé s rovnátky. Co já na tom miluju úplně nejvíc je již nastavený dvouminutový časovač, který vám dá vědět až uběhnou 2 minuty a vy budete vědět, kdy čistění ukončit. Tohle mi ulehčilo opravdu hodně práce a nervů :D. Je také rozdělený do čtyř půlminutových úseků, které znovu ukáží, kdy se máte vrhnout na další část zubů (což je taky super, mě se někdy stávalo, že jsem prostě jednu stranu čistila dýl než tu druhou!)

A co vás bude zajímat asi úplně nejvíc jsou čistící režimy. To je pro mě novinka, můj předchozí kartáček žádné neměl, takže na to jsem se těšila úplně nejvíce. Tento má až 5 čistících režimů:
        • Clean - režim pro každodenní důkladné čištění 
        • Sensitive - šetrné čištění zubů a dásní 
        • White - k odstranění povrchových skvrn ze zubů 
        • Gum Care - k čištění dásní 
        • Massage - jemná masáž pomocí pulzujících vibrací

Takže je opravdu z čeho vybírat :). Já nejčastěji využívám samozřejmě režim Clean, který je mi nepříjemnější a je určen pro každodenní čistění. Když mám problém s dásněmi a jsou citlivější, osvědčil se program Sensitive, který má jemnější vibrace. Těším se i na program White, až si pořídím nějakou bělící pastu - myslím, že to bude super. A program Massage je velmi příjemný, používám ho často jen tak. Jsem z toho opravdu nadšená, je to pro mě něco nového a nechápu, jak jsem bez toho předtím mohla žít. Kartáček mi na jedno nabití vydrží až 1 měsíc, což je naprostá pecka! Nejen že vypadá velmi dobře, ale také velmi dobře plní svůj účel.


Co vy, už jste zkoušeli sonický kartáček? :)


1 komentář:

Děkuji za vaše krásné komentáře!