Engelbert-strauss.cz

Ahoj :) dnešní článek bude opět z trochu jiného soudku - budu recenzovat e-shop. Ne jen tak ledajaký - Engelbert-strauss.cz . Co je to za e-shop a co nabízí? Je to trochu něco jiného, než co jsem doposud recenzovala. Tento e-shop nabízí velkou škálu Pracovních potřeb - jak pracovní oděvy, obuv , tak i různé potřeby. Proč jsem si vybrala zrovna tento e-shop? Zaujal mě tím, co nabízí. Myslím si, že je to užitečné pro mnoho lidí. Na první pohled vás určitě zaujme neobyčejný design  - vyskočí na vás pohybující se gif. Mám na stránkách ráda, když jsou přehledné. To tento určitě je. Jdeme se tedy na něj blíže podívat :)


Co ocením nejvíce jsou záložky hned na záhlaví stránky. Když si rozkliknete položku PRODUKTY, můžete vybírat z plno sekcí které se vám rozkliknou a tam máte další filtr. Takže pokud hledáte například obuv, rozkliknete ji a tam můžete vybírat z plno druhů. Také můžete vybírat ze zlevněných produktů, protože probíhají akce . Ceny jsou podle mě za ty produkty velmi přijatelné :)


Líbí se mi, že když rozkliknete jakýkoliv produkt, máte o něm rozepsané všechny informace. U některých můžete vybírat z různých barev, také máte k dispozici plno velikostí. Samozřejmě nesmí chybět tabulka velikostí. Dodací lhůta je 3-5 dní, takže máte navíc balíček brzy doma. Platbu je možná buď předem nebo na dobírku, což je taky skvělé. Pokud máte nějaké otázky, můžete je kontakovat na e-mail, odpověď bude velmi rychlá.

 Nejvíce mě zaujala tato dámské tričko s dlouhým rukávem  (mikina) . Je 100% vyrobeny z přírodní bavlny, takže materiál úplně skvělý. Co se mi líbí je kulatý výstřih se stažením na šňůrku. Nabízí ho v plno barvách, mě nejvíce zaujala tahle rubínová. Velikost jsou dostupné od XS do 2XL . Cena je taky příjemná, 454 kč :) Celkově tento e-shop hodnotím velmi kladně. Určitě mi napište do komentářů, co na něj říkáte či byste něco z něj využili. Budu se těšit na vaše reakce.

Celkové hodnocení :

+ přehledný a hezký design
+ záložky
+ kvalitní výrobky

- nic

CO říkáte na tento e-shop? :) 

3 komentáře:

  1. Když bych hledala podobné produkty, určitě by špatný nebyl. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujala tato dámské tričko s dlouhým rukávem (mikina) . Je 100% vyrobeny z přírodní bavlny, takže materiál úplně skvělý. Co se mi líbí je kulatý výstřih se stažením na šňůrku. Nabízí ho v plno barvách, mě nejvíce zaujala tahle rubínová. Velikost jsou dostupné od XS do 2XL . Cena je taky příjemná, 454 kč :) Celkově tento e-shop hodnotím velmi kladně. Určitě mi napište do komentářů, co na něj říkáte či byste něco z něj využili. Budu se těšit na vaše reakce. bed sheets , comforter sets , gul ahmed bed sheets , bridal bed set , quilted bedspreads , cotton mattress near me , winter blanket , vicky razai , sofa cover set , buy pakistani lawn suits online

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od nich párkrát pracovní oděvy koupil a vždycky to bylo spíš nic moc. :) Je to taková adlerovská kvalita, kde to sice pěkně vypadá, ale když to vezmete někam skutečně do provozu, tak to vydrží tak půl roku a pak se to musí měnit. To od jiných firem mi boty vydržely i dva roky a to hodně lezu po žebřících a celkově namáhám podrážku i stélku bot. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!