Spring cosmetics wishlist


Ahoj :) vítám vás u nového článku ,tentokrát se zaměříme na můj wishlist na jaro - vždycky si ráda dělám wishlisty na určité období a pak si je po kousíčkách plním, nejradši mám, když už si tu věc můžu odškrtnout :D Podíváme se dnes na kosmetický wishlist (s oblečením mám taky, ale tam je to na delší dobu než to odškrtnu,haha :D )  Abych se přiznala, za poslední měsíce jsem si nekoupila skoro žádnou kosmetiku, jen třeba korektor nebo micelárku pokud mi zrovna došly, takže už se strašně těším na nějaké nákupy kosmetiky, protože by to chtělo trochu obměnit ten můj šuplík o nějaké nové kousky :) Většina z tohoto wishlistu bude z e-shopu Notino.cz který odemě dobře znáte, protože tam nakupuji nejčastěji. Někdo se mě ptal, zda jde platit dobírkou až po převzetí balíčku - ano jde. Také normálně kartou. Můžete si balíček nechat doručit domu, na poštu, PLLkem, nebo na zásilkovnu :)

Benefit bezbarvý gel na obočí 
Tohle je ta nejdražší věc z dnešního wishlistu - už delší dobu přemýšlím nad nějakým produktem na obočí od Benefitu , protože jsem si ho začala častěji upravovat/vyplňovat . Stále ale nevím, zda si mám pořídit tužku nebo jen gel, ale nakonec jsem to vymyslela tak, že si pořídím nějakou levnější tužku (konkrétně od Ardell, která je na e-shopu také dostupná) a gel tento od Benefitu, kterým jen obočí zafixuji. Strašně se mi i líbí to balení, takže palec nahoru :)

Dermacol transparentní sypký pudr
Další věcí z mého wishlistu je tento pudr od Dermacolu . Žádný sypký nemám a právě bych ho chtěla zkusit, a o tomhle od Dermacolu jsem slyšela celkem dobré recenze. Chtěla bych zkusit i takový ten "baked efect" nebo jak se tomu říká, tak právě proto tento pudr. Až ho ozkouším, určitě bude recenze.

Gosh Catchy Eyes
Mám doma strašněěě moc řasenek, ale většina už je nefunkčních a už to fakt chce nějakou novou řasenku. Co jsem tak prohlížela net, nejvíce mě zaujala tahle od Goshe, kterou už dřív recenzovala Týnuš a chválila jí a mě se celkem zalíbila, jak balením tak kartáčkem. Není na Notinu ani tak drahá, takže myslím že volba řasenky padne na tuhle :) taky se můžete těšit na recenzi.

Freeman Maska
Další věc co mi dochází (ano už opravdu potřebuju doplnit zásoby) je maska. Miluju masky od Freemana, už jsem dvě zkusila a rozhodně chci další a další. Je mi vcelku jedno jakou si koupím teď, takže jsem jen vybrala nějakou random :) Nedávno na ně byla někde sleva, škoda, že jsem ji prošvihla :(

Loreal Infallible Total Cover
Tohle je myslím novinka od Lorealu která mě strašně moc zaujala, protože podobný matující makeup od nich mám a jsem s ním naprosto spokojená, tenhle slibuje ještě větší krytí a větší zmatnění, takže si ho rozhodně chci vyzkoušet a pak vám můžu dát vědět, jaký je.


Co si chcete během jara  pořídit vy? :) Napište do komentářů. 




3 komentáře:

  1. Já asi také tu masku, teď vyhazuji prošlou od Freemana, už mi dělala problémy s pletí, tak mám v plánu novou.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc hezký blog a krásné články! Dala jsem odběr a budu moc ráda, když zavítáš i ke mně na blog!
    Jinak masku od Freemana mám ráda, je moc příjemná a sypký pudr Dermacol je moje stálice, s tím nešláplneš vedle :).

    OdpovědětVymazat
  3. This one is excellent topic. I am very happy for your nice post. always i am waiting this type post. Thanks in advanced. :) :)
    Buy YouTube Comments

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!