My first Yankee Candle

Ahoj ♥ Dnešní článek bude o této krasavici Yankee Candle. Šílenství YC začalo už před mnoha lety a já to nějak nechápala, prostě jsem tomu nepropadla. Taky mi přišla hrozná ta cena a navíc jsou pro mě celkem špatně dostupné. Furt jsem si ale říkala, že bych jednu chtěla, aspoň na ozdobu. Když jsem projížděla Notino.cz , všimla jsem si slevy právě na Yankee Candle.  Byla jsem neskutečně ráda a hned jednu objednala. Vybírala jsem dlouho, nakonec se mi líbila nejvíce Soft Blanket. Mám střední velikost, tedy 411 gramů pokud se nepletu a opravdu mi to stačí, protože je i tak hrozně velká, nevím, kam bych narvala tu největší :D Musím říct, že bylo opravdu těžké vybrat jednu, do wishlistu jsem si napsala už x dalších, protože jsou prostě strašně roztomilý a dokonalý! Posuďte sami ! :)


Teď už se vrhnu na samotnou vůni. Soft Blanket je opravdu jemná, nevtíravá vůně , která voní snad každému. Jak vypovídá z názvu, prostě čerstvě povlečené postele, nádhera :D Je taková krémová. Intenzita vůně je opravdu silná, někdy až moc , preferovala bych méně. Četla jsem, že vosky jsou ale daleko intenzivnější. Ty mám v plánu taky určitě koupit, zaujaly mě nové voskové lampy, které YC nabízí :) . Nepálím jí sice každý den, ale už jí mám dlouho a vůbec neubývá. Co se týče dalších, určitě bych ještě tak 1-2 do sbírky chtěla. Nechápu ale, jak jich někdo může mít 20 :D Přemýšlím o nějaké květinové letní vůni a pak nějakou Vánoční, kterou bych pořídila až někdy kolem listopadu. Přeci jen, svíčky dělají atmosféru :) Ale super by byla i jako dárek! Přece každý má rád svíčky a tyhle patří podle mě mezi nejlepší!


Když to zhodnotím jsem ráda, že jednu vlastním a mám takový pocit, že začínám propadat tomu šílenství kolem toho. Naštěstí jsou teď jiné výdaje, jinak bych peníze cpala do samých svíček! :D  Určitě mi napište, jaký je váš názor na Yankee a zda jste ochotni do toho ty peníze investovat :)

Jaký je váš názor na Yankee Candle svíčky ? :) 


8 komentářů:

  1. Miluji Yankee Candle. Jakmile jsem dostala první svíčku, už se to se mnou vezlo :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já naprosto miluju vosky od YC :)) Nedávno jsem kupovala svíčku YC jako dárek pro kamarádku a musím říct, že bych si ji nejradši nechala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám teda osobne doma vosky od YC a neviem si ich vynachváliť! a presne máme aj tento soft blanket, ktorý voní úplne parádne!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou dokonalé, ale ta cena není zrovna malá. Mám raději vosky, jsou levnější a než nějaký zcela spotřebuji, tak mi to chvíli trvá.. :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji YC. :) Většinou si kupuji jen vosky, ty vyjdou levněji. Ale i pár svíček jsem měla, ale pro mě jsou vosky daleko více intenzivnější. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že sú dosť drahé ale zas kvalitné takže cena zodpovedá kvalite :) radšej mám YC vosky pretože tiež dosť dlho vydržia a vyskúšam ich viac :*
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám doma ještě jednu z předloni z Vánoc, myslím si, že když člověk nemá potřebu pálit každý den a za každou cenu tu svíčku vypálit, že vydrží opravdu dlouho, navíc stačí chvilka jdou cítit po celém pokoji. Tady ta tvoje už jen podle obrázku vypadá jemnňounce.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Já je miluji, jen ta cena by mohla být nižší. Kupuji si hlavně votivky, vyzkouším díky ním hodně vůní a nezruinuju se :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!