NYX Wishlist


Ahoj! Vítám vás u wishlistu, který tu dlouho nebyl :) Tentokrát je to wishlist produktů od určité značky, konkrétně od Nyx. Nyx obchod je i v České Republice , kde najdete všechny jejich produkty. Protože já to mám z ruky, objednávám si NYX COSMETICS na Notino.cz , což je pro mě asi nejideálnější a nejpohodlnější :) Navíc tam jsou mnohem nižší ceny.  Já tu značku prostě miluju, i když od ní mám jen pár produktů, nejradši bych měla úplně všechny. Tento se wishlist se skládá zatím ze 4 produktů a to těch pro mě nejzajímavějších.

 1) Soft Matte Lip Cream - Prague Už dopředu vím, že to budu milovat :D . Produkty na rty jsou od Nyxu snad nejznámější a upřímně závidím těm, kteří mají všechny odstíny. Mě se nejvíce líbil Prague, jak jinak. Navíc jsou matné, takže co víc si přát :) Žádné tekuté rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale za to jsem četla plnoo chvály.

2) Lip Lingerie - Teddy Další úžasná tekutá matná rtěnka, navíc v naprosto božích odstínech. Vybrala jsem odstín Teddy, který je hodně teplý a hnědý, ideální na podzim. Malinko mi připomíná odstín Kyllie Jenner. :) Je to ale opravdu výrazný odstín, který není moc na denní nošení, ale já mám tyhle odstíny nejradši a taky si myslím, že se ke mě nejvíce hodí.

3) Highlight & Contour Pro Palette Další veelmi známá věc od Nyxu - konturovací paletka. Sice už mám doma jednu podobnou , ale myslím si, že tato bude mnohem lepší. Líbí se mi balení i odstíny, navíc ji ukazují snad všichni bloggerky & youtuberky. Navíc konturování úplně miluju a ráda si s tím vyhrávám, takže pro mě by byla tahle paletka úplný ideál :)

4) HD Finishing Powder -  Poslední věc z dnešního wishlistu je tento transparentní pudr, který je určitě také všem známý (jako všechny věci od Nyxu no :D) Bílý transparentní pudr jsem ještě nikdy nezkoušela, proto mě láká. Navíc jsou na mě všechny moje pudry momentálně moc světlé :) Slyšela jsem o něm, že douho vydrží a matuje :) Taky má krásné balení, jako snad všechny věci od Nyxu.

To je z dnešního wishlistu vše a určitě mi dejte vědět, zda něco od Nyxu vlastníte nebo máte podobný wishlist :)

Vlastníte něco od značky NYX? :) 

8 komentářů:

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat
  2. Od NYXu bych si chtěla koupit nějakou rtěnku v nude odstínu, zatím žádnou nemám :))

    OdpovědětVymazat
  3. Od NYXu nic nemám, ale vždycky jsem obdivně pokukovala po jejich rtěnkách :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Jejich rtěnky co jsi tu dala mě hodně lákají. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Od značky NYX mám spoustu produktů! Lip Lingerie mi upřímně moc nesedla, ale HD Finishing Powder je super!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pudr je skvělý, každopádně stejnou práci ti odvede i ten od Catrice, který je levnější :) ale taky jsem si NYX chtěla vyzkoušet :D je tedy jemněji mletý než ten Catrice, ale jak říkám, fungují stejně :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Od značky NYX zatím nic nevlastním, ale pokukuji po jedno korektoru. Tak třeba se k němu někdy dokopu:).

    Tereza Wa
    www.terezawa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!