The Balm Desert Bronzer

Ahoj! Dlouho tu nebyla žádná recenze na produkt z dekorativní kosmetiky, takže je na čase abych nějakou napsala :) Protože jsem teď začala používat bronzery a konturovací pudry více než kdy předtím, už jsem jich trochu více vyzkoušela a našla si dalšího oblíbence. Tím oblíbencem je tento bronzer od značky TheBalm, která je hodně známá svými paletkami. Co vás určitě na této značce zaujme jako první jsou krásné designové obaly produktů, které se jim opravdu moc povedly. Od této značky miluju rozjasňovač Mary Lou Manizer, který určitě znáte a do mých oblíbenců se teď zařadil i tento bronzer :)¨

Je to vlastně tvářenka a bronzer v jednom, ale jako tvářenka je to na mě moc tmavé, takže to používám jen jako bronzer - nanáším klasicky pod lícní kosti a na čelo. Občas konturuji i nos. Ze začátku mi to přišlo strašně moc tmavý, takže jsem ho moc nepoužívala, ale teď jak mám celkem opálenější obličej mi sedí mnohem více a i ten efekt se mi opravdu líbí. Je krásně pigmentovaný, takže stačí jednou štětec namočit a máte dostatek produktu, i když možná trochu víc než chci já, takže musím vždycky trochu oklepat :D


balení jsem už mluvila, moc se mi líbí, navíc ho máte i se zrcátkem, takže je to velmi praktické na cesty apod. Produktu je tam celkem dost, takže se vypotřebování nebojím, i když ho používám poměrně dost. Co se týká výdrže, tu taky musím pochválit, protože celý den až do večera se mnou dá, i jsem to zkoumala například po cvičení nebo náročnějším dni furt na obličeji drží na stejném místě :) Je teda trošku dražší , ale s tím se musí u téhle značky počítat. Ale pokud chcete nějaký kvalitní bronzer, tak vám můžu tenhle doporučit. TheBalm má i jiné bronzery, například Bahama Mama, který bych si taky chtěla pořídit, tak mi dejte vědět, jaký je :) Já tento mám z e-shopu Notino.cz
Vlastníte někdo tento bronzer  The Balm Desert ? :) 


+ balení
pigmentace
+ výdrž
zrcátko



- nic, možná cena

11 komentářů:

  1. Vypadá skvěle a už jen podle tvé recenze věřím, že je super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já celkově bronzery nějak nepoužívám, ale vypadá krásně :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Bronzery moc nepoužívám, ale občas ano a tento vypadá dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Hi, do you test and optimize your blog headlines? If yes, may I ask how your process is?

    OdpovědětVymazat
  5. Já Bronzery celkem používám, ale the balm je pro mě drahý.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. The packaging is so cute - love it <3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na pohled je moc krásně jak balením tak i po otevření 💄👄❤️ kdyby stal min hned bych do toho šla. Škoda těch cen u TheBalm. To je to co mě vždy odradí

    OdpovědětVymazat
  8. Thanks for all the effort you put into crafting this, love your blog!

    OdpovědětVymazat
  9. Oh, man – what a good post. Keep up the good share!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!