BIO Kosmetika

Ahoj, v dnešním článku bych vám trochu chtěla představit Bio kosmetiku. Na mém blogu o ní ještě řeč nebyla, tak jsem si řekla, že by to mohlo být zajímavé téma, jak pro vás, tak i docela pro mě , protože jsem se tím začala inspirovat teprve nedávno. Taky vám ukážu stránku, kde si ji popřípadně můžete objednat a nějaké značky, které jsou Bio kosmetikou známé a oblíbené. Já jsem docela pohodlná a raději si projedu net, něco pročtu a objednám. Nejraději mám e-shop Notino.cz , kde je všechno přehledné a ráda si stránku prohlížím a dělám wishlisty . Najdete zde plno bio produktů!

Co je BIO kosmetika?
Na počátku stojí ekologické zemědělství se svým kladným vztahem k přírodě, zvířatům, rostlinám i půdě. Ekologické zemědělství dokáže produkovat vysoce kvalitní produkty bez použití chemických postřiků, umělých hnojiv, hormonů a dalších syntetických látek. Výsledkem je zlepšování a udržení dlouhodobé úrodnosti půdy a zároveň pěstování a produkce kvalitních surovin.Takto vypěstované rostliny, popřípadě plodiny sbírané ve volné přírodě, jsou poté ekologicky zpracovávány a během kontrolované přípravy se nesmí používat umělé látky, které jsou v ostatních přípravcích zcela běžné. Jedná se zejména o syntetická barviva, konzervanty, ropné produkty, umělé parfémy a látky pocházející z mrtvých zvířat. Navíc je pro BIO kosmetiku naprostým tabu testování jakýchkoliv produktů i jejich složek na zvířatech, nebo zadávat toto testování jiným firmám. Ekologické výrobě podléhají i obaly těchto kosmetických produktů, které jsou recyklovatelné. 

Jaké jsou výhody? 
Vedle toho, že nezatěžuje životní prostředí, má BIO kosmetika i blahodárný vliv na lidskou pokožku. Díky kvalitním rostlinným složkám obsahuje velké množství vitamínů, antioxidantů a hydratačních látek, které dokážou přirozeně stimulovat pokožku a všechny její funkce. Vzhledem k absenci syntetických přísad minimalizuje riziko alergických reakcí, bývá výborně tolerována a je vhodná i pro citlivou a dětskou pokožku.



Když si najedete na Kolonku ostatní a přířodní kosmetiku, vyberete si kategorii. Je tam jak bio dekorativka, věci na pleť, vlasy, tělo.. Od všeho něco . Já osobně ještě dekorativní bio kosmetiku nezkoušela, ale určitě hodlám vyzkoušet. Co mě ale láká nejvíce je přírodní kosmetika na pleť a na vlasy. Představím vám pár produktů, které mě zaujaly a určitě brzy skončí v mém košíku. 
První tu máme KOKOSOVÝ OLEJ. Kokosový olej v mém košíku skončí už tak po páté, je to něco co si objednám vždy když mi dojde. Absolutní zázrak na vlasy! 1x týdně si udělám masku klidně na 5 hodin a vlasy jsou pak k nepoznání.



Kokosový olej bych řekla je docela profláknutý. Plno lidí o něm hovoří a většinou jen kladné věci. Je dobrý na pleť, zuby, vlasy, tělo, i se dá použít na vaření. Já jsem zatím zkoušela jen na vlasy a pleť.

Dále tu mám MASKU OD SALOOSU.



Saloos je dobrá česká přírodní kosmetika, určitě už jste o ni slyšeli . Já od Saloosu ještě nic nevlastním, tak bych to chtěla napravit. Tahle maska mě zaujala, protože se dá použít na pleť i na tělo. Myslím, že Bio masky na pleť jsou určitě nejlepší, protože to té pleti nijak neškodí. To by bylo vše z dnešního článku, já doufám, že se vám aspoň trochu líbil a taky doufám, že si co nejdříve pořídím výše zmíněné věci :D 


MÁTE ZKUŠENOSTI S BIO KOSMETIKOU?

4 komentáře:

  1. Oba dva tyto produkty jsem používala i já a jsou opravdu skvělé :) Bio kosmetiku zkouším moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Zelený jíl od Saloos mám nesmírně ráda :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten kokosový olej jsem slyšela jen samá pozitiva! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kokosový olej mám a používám momentálně spíše do vaření. Jíl znám, ale mám jiné typy. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!