UPDATE : Everyday makeup routine

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku. Doufám, že nemáte tak pochmurnou náladu jako já- začíná na mě působit depresivní podzim a ještě jsem nemocná! Takže co víc chtít :( :D Akorát ležím doma zachumlaná v dece a piju čaj, na nic jiného se nezmůžu. Říkala jsem si, že je čas na článek a napadl mě Update mé “Every Day Makeup Rutiny” - proč v uvozovkách, víme každý, že každodenní to opravdu není. Například teď jsem ráda že si vyčistím zuby a rozhodně na sebe nic nepatlám. Rutina se od minula moc nezměnila, jen se obměnilo pár produktů. Většinou si najdu nějaké , které mi vyhovují a používám je X měsíců dokud mi nedojdou. Ráda je ale pak obměňuju za nějaké nové (nebo spíše staronové, mám radši už ozkoušené věci) . Fotky jsem fotila na můj nový telefon (Iphone 11) ze kterého jsem moc nadšená! Fotí jak zrcadlovka , takže to teď bude mnohem snažší. Jdeme na produkty! 

Korektor - Catrice Camouflage
Co se snad nikdy nezmění je můj nejoblíbenější korektor od Catrice, možná mám tak třicáté balení, jiný nekupuji. Možná bych nějaký mohla zkusit, ale já prostě miluju tenhle :D kdo nezkusil, nechápe.

Tenhle pudr jsem si tenkrát objednávala z Notino.cz s tím že ho chci hrozně zkusit a opravdu nezklamal. Miluju transparentní pudry. Nemusím řešit odstín,nic. Je fakt super, zmatní, vydrží dlouho, moc se po něm nelesknu. Jak vidíte, budu potřebovat nový.

Rozjasňovač - MaryLouManizer TheBalm
Noo rozjasňovač se mi také nemění - moje topka mezi rozjasňovači. Už tam mám taky velkou díru, jiný nepoužívám. Za tu cenu prostě úžasný a to ho už nějaký ten rok mám! 

Bronzer - zapomněla jsem vYfotit :( ty se mi střídají skoro každý den, favorita zatím moc nemám. Napište nějaký váš oblíbený do komentářů!

Obočí - Brow This Way gel 

Nic jiného už nějaký ten rok na obočí nepoužívám, jen tenhle vosk na obočí od Rimmelu. Mám ráda precizní obočí, ale jsou i dny kdy ho zafixuju gelem a jdu - mám ho totiž výrazné samo o sobě, takže moc nemusím řešit výplň a jsem za to ráda. Už mám také několikáté balení.

Řasenku taky měním docela často, ale chtěla bych vyzkoušet nějakou co jsem ještě nezkoušela. Teď se ale chystám na permanentní řasy tak jsem na to zvědavá! Vždycky jsem chtěla mít krásné řasy už po probuzení, tak se mi to konečně vyplní :D aspoň se ušetřím ranního nanášení řasenky a večerního odličování, to mě fakt neba!

Linky - Dermacol Precise Black
Linky se u mě taky skoro nikdy nemění. Tyhle ve fixu za ani ne 100 kč jsou prostě nej. Sice je už tak často nedělám ale chci zase začít, linky fakt miluju ! A k těm řasám to bude pecka :)


Navíc je teď doprava zdarma! Už házím produkty do košíku..:)

Jaká je vaše “každodenní” makeup rutina?

6 komentářů:

  1. Korektor používám stejný. Řasenku od Maybelline tuto jsem také měla, taky často měním. O těch řasách také přemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se brzy uzdravíš! 😊 Já teda poslední dobou jen vyčistím zuby, namažu obličej krémem,nanesu balzám na rty a to je celé 😀 ale někdy mám náladu a namaluji se, abych si připadala zase někdy krásná 😀

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  3. Dvě věci máme stejné a to korektor a duo na obočí. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Korektor od Catrice je i mojí stálicí, naprosto ho miluju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Korektor od Catrice je klasika, která nezklame! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!