3 Jarní nezbytnosti 2020

Ahooj :) Jelikož začíná za chvíli  konečně jaro (snad to krásné počasí už vydrží) , připravila jsem si pro vás článek o mých 3 nezbytnostech na tohle jaro. Je to takový hodně vykostěný, protože těch věcí je samozřejmě více, ale to si necháme třeba na jindy. Hlavně jsem vybírala takové růžovoučké barvičky, aby se to krásně hodilo :) Nevím jak vy, ale jakmile je něco růžový, musím to mít! Prostě moje barva :D


Jako první je tu Body Spray od značky Guess - moje novinka, mám to doma krátce. Samozřejmě první mě zaujal obal, jak jinak. Jaro přivolávající! Vůně je krásná, jemná květinová. Je to body spray, takže moc dlouho nevydrží, ale je to celkem skladné, takže to hážu do kabelky . Používám ho na každodenní nošení, na to jsou tyhle spraye super ! A na to jak ho často stříkám, furt ho mám hodně! :D Objednávala jsem ze stránky Notino.cz . 

Balzám na rty Labello Raspberry používám na rty sice přes celý rok, ale tenhle jsem sem zařadila kvůli tomu, že je ovocný a krásně voní - evokuje ve mě jaro :) Je máslový , třeba nanášet prsty. Krásně hydratuje a pokud si dáte větší vrstvu balzámu na noc, ráno budete mít rty krásně hydratované. Navíc je za pár kaček a voňavý balzámek na rty se hodí vždycky !

Jarní rtěnka - Rimmel Provocalips - Samozřejmě nesměla chybět rtěnka v nějaké jarní svěží barvičce. Já jsem tentokrát vybrala tuhle tekutou dvoufázovou od Rimmelu - způsob nanášení tekutých rtěnek mám oproti normálním rtěnkám mnohem raději. Navíc tahle? Ta drží jak přibitá ! Opravdu, nejde dolů :D Je to krásný výrazný odstín, hodící se na každý tón pleti. A za parádní cenu!

Jaké jsou vaše jarní nezbytnosti? :) 

7 komentářů:

  1. Balzámky na rty jsou mojí nezbytností po celý rok :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Egg Tarts in Singapore

    2.Top 10 Slimming in Central Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Best Yong Tau Foo in Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    OdpovědětVymazat
  3. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!