Wishlist parfémů na jaro 2020

Ahoj! Dlouho jsem nepsala žádný wishlist a mám dojem, že parfémů už vůbec ne,přitom to jsou moje must have!  Takže mě napadlo, že bych mohla nějaký sepsat, konkrétně parfémů na jaro, protože je tu co nevidět. Všechny parfémy jsem hledala na stránce Notino.cz , kde jich najdete opravdu spousty. Já moc ve své sbírce parfémů nemám, proto bych ráda rozšířila svou sbírku a brzy si jich budu pár objednávat, takže se na ně jdeme podívat!



1. Chloé Hlava : liči, pivoňka, frézie ,Srdce : magnólie, růže, konvalinka, Základ : jantar, virginský cedr. Všechny parfémy, co vám tu ukážu, jsou vám určitě známé a vyjímkou není ani tento od značky Chloe. Je hodně známý a je to vůně, kterou můžete cítit opravdu na každém rohu. Měla jsem vzoreček, je to trochu těžší vůně. Musím podotknout, že vydrží opravdu dlouho, takže se za tu vyšší cenu určitě vyplatí . Já moc drahých parfémů nemám, proto bych chtěla nějaký lepší. Kamarádka ho má a opravdu jí ho závidím! 

2. Calvin Klein Euphoria - Hlava : zelené tóny, tomel, granátové jablko , Srdce: lotos, orchidej, Základ : pižmo, smetanové tóny, fialka, jantar, mahagon . Strašnou dobu jsem chtěla vyzkoušet nějaký parfém od značky Calvin Klein, nedávno jsem jeden pořídila a splnil očekávání.  Upřímně, ty flakonky se mi úplně nejvíce nelíbí, ale zase je u nich trochu nižší cena, než u ostatních dražších parfémů. Konkrétně tato mě zaujala nejvíce. Už jsem si i nějaké od CK ovoněla a nebyl žádný, který se mi nelíbil.

3. Marc Jacobs Daisy - Hlava: zelené tóny, malina, grapefruit, hruška , Srdce: jasmín, květ jabloně, fialka, liči, růže, Základ :švestka, pižmo, virginský cedr . Můj nejvíce vysnívaný parfém je rozhodně tento od Marca Jacobse. Určitě jste ho už na nějakých mých wishlistech viděli. Ale nebojte, do 2 týdnů si ho už konečně objednám :) Miluju ten flakonek! Vůni jsem si už i očuchávala a byla to hned láska. Navíc z něj vyzařuje jaro ! 

4. Versace Bright Crystal - Hlava: yuzu, ledový akord, granátové jablko, Srdce :magnólie, lotos, pivoňka , Základ : pižmo, dřevo, ambra. Naprosto úžasná vůně, kterou už jsem vlastnila a hned jsem jí vypoužívala. Krásná, jarní a jemná, dlouho držící. Určitě si jí budu kupovat stále dokola, protože rozhodně neomrzí a furt je mým nejoblíbenějším parfémem! Žádné jaro mi tento parfém doma rozhodně nesmí chybět. Navíc ten flakonek taky miluju, všechno co je růžový, to je moje ! :D

Jaké jsou vaše oblíbené parfémy na jaro? Plánujete si nějaký nový pořídit? :) 

3 komentáře:

  1. Pretty right subdivision. I just came across your website and wanted to tell that I have really enjoyed reading your opinions. AnyhowI’ll be coming back and I hope you post again soon. Looking for some inspiration for your next trip? Find great vacation ideas and inspiration from Things to do with your source for the web's best reviews and travel ...

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.blogger.com/view-follower.g?followerID=05562976029166183125&blogID=109708821189335008

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!