Oblíbené produkty na pleť 2020

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Přijde mi neskutečné, jak ten čas letí, zase skoro další dva měsíce nového roku za námi. Doufám, že se vám i přesto ve všem daří a plníte si stále svá předsevzetí, já totiž ano! Jsem ráda, jak jsem to letos vzala vážně. Cítím se i po psychické stránce lépe, protože když si člověk plní své sny, tak ho to jen nabíjí dobrou energií! :) V dnešním článku bych vám chtěla ukázat mé TOP 3 produkty na pleť v tomto roce. Nejdříve jsem se chtěla věnovat TOP dekorativce na pleť, ale když jsem ráno používala svůj nový denní krém, řekla jsem si, že se s vámi o něj prostě musím podělit! Takže o dekorativce zas někdy příště :) Vybrala jsem tedy konkrétně micelární vodu , která nesmí chybět u nikoho kdo se líčí, denní krém, který by měl být také must have a moji momentálně oblíbenou masku/peeling na obličej. Tak se na to jdeme podívat blíže!


Začnu tedy s micelární vodou, která je vám určitě známá - Garnier růžová micelární voda. Je to moje stálice, co si budeme povídat. Musím se ale přiznat, že jsem jí párkrát vyměnila a zkoušela i jiné micelární vody, ale vždy jsem se k ní vrátila a teď jsem si slíbila, že už jí nikdy nevyměním ! Když jsem ji viděla ve slevě, nakoupila jsem pár balení do zásoby, takže teď semnou bude opravdu dlouho.Nejen, že mám ráda to roztomilé balení, ale i micelárku samotnou - nikdy mi nedráždila oči (stalo se mi, že mi pár micelárek pálilo v očích) a odlíčená jsem byla vždy raz dva. Navíc mi vydrží opravdu dlouho, nemusím lít na odličovací tamponek litr produktu. Je fakt skvělá a kdo ještě nezná, určitě doporučuji. I za parádní cenu!

Můj druhý produkt, který jsem si nejvíce zamilovala je tento Ryor matující krém s pudrovým efektem  . Nevím, co bych bez něj teď dělala. Dříve jsem byla líná používat veškeré krémy a nelíbilo se mi, jak jsem po tom byla mastná. Když jsem zahlédla tento na Notino.cz , řekla jsem si, matující krém? Tak to zkusím. A jsem za to ráda! Krém má příjemnou parfemaci a je jemný, příjemně se roztírá. A to nejlepší? Minutu po namazání mám krásně matnou pleť. Takže já se namažu krémem, mám hydratovanou pleť a ještě se nelesknu? To je paráda! I když mám NO MAKEUP DAY , tak se jen namažu a razím ven :) Pecka, doporučuji. Navíc má praktický aplikátor a nemusíte do krému sahat ručně.

Posledním mým oblíbeným produktem je maska na pleť od značky Freeman , taky docela známá značka. Já jich mám doma asi 5 a většinu vypotřebovaných, proto jsem si řekla, že nově vyzkouším tuto černou masku/peeling. Občas ji nechám na pleti působit déle, občas jen vmasíruji a hned opláchnu vodou. Pokožku mám pak krásně jemnou, není vůbec vysušená. Pak jen namažu novým krémem a pleť je jako nová :)



Jaké jsou vaše oblíbené produkty za tento rok? :) 


4 komentáře:

  1. krém od Ryoru som ešte neskúšala, ale počula som naň ho veľkú chválu. Musím ho už vyskúšať. A micelárka od Garnier je láska, tiež ju mám veľmi rada. Ja som si obľúbila krémy od mixy.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také moc ráda Garnier micelárku a to samé tu černou masku. :)

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat
  3. Freeman masky jsem ještě nezkoušela a docela mě lákají :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!