Inspirace na dárky pro kluky k ♥VALENTÝNU♥

Ahoj holky! Další měsíc je za námi a máme tu únor - měsíc lásky samozřejmě, protože se blíží VALENTÝN! Spousty lidí tyhle americké svátky moc neslaví, ale já to zrovna docela prožívám a mám to ráda. Konkrétně tedy Valentýn - ten samozřejmě slavím pouze když nejsem single - což tedy tenhle rok naštěstí nejsem a tak to můžeme s přítelem pořádně oslavit! Minulé roky, když jsem s přítelem nebyla, jsem šla s kámoškami na sklenku dobrého vína a daly si čokoládu - taky super řešení! K Valentýnu určitě patří nějaká romantická večeře s dvojkou červeného s vaší polovičkou. A co potom? Samozřejmě nějaký dárek . Ne každý tohle praktikuje, někdo si dá jen pusu, někdo koupí své polovičce růži či bonbonieru.Někdo to prožívá více a kupuje větší dárky, jako například k narozeninám. Já letos doufám taky něco hezkého vymyslím. V tomto článku bych chtěla úvést několik nápadů na dárky pro kluky, což je vždycky dost těžké vymyslet. Vezmu to z "kosmetického soudku", samozřejmě čokolády a společné fotky v rámečcích také vždy zabodují!
Veškeré nápady na Dárky k Valentýnu pro muže čerpám z Notino.cz.




Discovery Box for men - Možná o tomhle slyšíte poprvé, já to také nedávno objevila. Je to takový boxík (který je dostupný pro každé pohlaví), kde je pár miniaturek známých parfémů. Přijde mi to jako super volba, když nevíte, jaký parfém polovičce koupit či nemáte tolik peněz na nějaký dražší. Partner si je pěkně ovoní, ozkouší a sám si nějaký vybere :) Za cenu 150 kč super, miniaturky určitě vydrží déle než na 1-2 použití.

Bomba do koupele - Možná vás to překvapí, že je to dárek spíše pro holky, ale naopak. Kluci se také rádi nechávají hýčkat a třeba si můžete udělat Valentýnskou romantickou koupel spolu.. :) Já bomby do koupele miluji a vždycky je nerada plýtvám, protože jsou bohužel jen na 1 použití :(

Vlasová kosmetika, šampony, kondicionery.. - Kluci většinou moc nedbají na to, jaký šampon si zrovna koupí, vezmou první který uvidí v prvním regále a jdou. Co takhle jim vykouzlit úsměv s nějakou lepší, dražší vlasovou kosmetikou? :) Všechny holky rády čuchají voňavé vlasy! :D

Parfém -  Sázka na jistotu, potěší každého , kdykoliv. Můžete to pojat originálněji a třeba sami vyrobit krabičku a nějak hezky ozdobit, aby partner nevěděl, co v ní je. Konkrétně tento parfém na obrázku má přítel a musím uznat, že voní dokonale!

Pokud by vás něco zajímavého napadlo, podělte se do komentářů, přeci jen, Valentýn už se blíží! :)

Co dáváte své polovičce vy?


4 komentáře:

  1. Já Valentýn nikdy neslavím, ale tipy na dárky se hodí vždy! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé tipy :) Třeba dát klukovi bombu do koupele by mě nikdy nenapadlo, ale věřím, že nějakého potěšit může :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě mít toho chlapa, který by Valentýn slavit chtěl. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!