Tigi Bed Head

Ahoj, vítám vás u nového článku, který se bude po dlouhé době týkat vlasové kosmetiky. Celkem si dávám na své vlasy záležet a od té doby , co byly hodně zničené se o ně víc starám , snažím se používat kvalitní vlasovou kosmetiku, nežehlit tolik apod. Tentokrát jsem vyzkoušela úplně novou značku, kterou jsem nikdy neměla. Vždycky jsem na ní koukala na internetu, protože ji znám od nějakých youtuberek a přišla mi zajímavá. Je to značka TIGI. Mám tu konkrétně šampon a kondicionér pro zničené vlasy a sérum pro rozčesávání vlasů. Je to ze stránky parfemy-elnino.cz , kde najdete jak všechnu kosmetiku, parfémy, tak i produkty na vlasy. Balíček máte hned doma ! Pojďme se tedy blíže podívat na tyto produkty.


Jako první tedy vezmu šampon a kondicionér - Tigi Bed Head Recovery . Oba dva produkty jsou takhle v balíčku a navíc za opravdu suprovou cenu. Jedná se o produkty na poškozené vlasy, které jsem já měla ,když jsem to začala používat. Jako první, co mě velice ohromilo byla nádherná , slaďoučká vůně. Hned jsem se těšila na první použití! Jsou velmi jemné konzistence a šampon perfektně pění, používám ho tedy 2x za sebou, abych vlasy pečlivě umyla. Kondicionér je skoro úplně stejný, nebýt to napsané na produktu, nepoznám rozdíl :D . Vlasy po vysušení byly opravdu jemnější a krásně voněly. Po cca měsíci pravidelného používání jsem opravdu viděla rozdíl. Dříve jsem používala jen levné šampony, nic kvalitního. A tohle? Za tu cenu je to pecka, používám to furt a to velké balení je opravdu na hodně dlouho! Pokud tedy sháníte kvalitní vlasovou kosmetiku, mohu doporučit, a neutratíte za to tisíce! Určitě objednám příště znovu a poohlédnu se i po nějaké masce :)


Jako třetí produkt tu mám sérum na rozšesávání vlasů, které by mělo vlasy i pokožku chránit, takže ideální použít třeba u moře na ochranu před sluníčkem. Tigi Bed Head Beach Freak Spray Serum , se musím přiznat, že jsem zas tak často jako předtím zmíněné produkty nepoužívala. U moře jsem si to párkrát aplikovala a je pravda, že vlasy po dovolené nebyly tolik zničené jako minulé roky, když jsem ochranu proti sluníčku nepoužívala. Navíc jdou pak krásně rozčesat, takže myslím, že svůj účel tahle věcička splňuje. Je to malý sprejík, takže se vejde do každé kabelky :)

Máte v koupelně už málo prostoru na všechny ty věci? Co takhle si pořídit Kovové regály  ze stránky majster-regal.cz ? Najdete zde plno regálů, které určitě využijete na tisíce způsobů! Navíc je dodání zdarma od 650 kč .

To by bylo všechno z dnešního článku, dejte mi vědět, zda tuhle značku máte ozkoušenou, nebo jestli vás zaujala a někdy ji vyzkoušíte :)

1 komentář:

Děkuji za vaše krásné komentáře!