Oblíbené VALENTÝNSKÉ rtěnky


Ahoj, vítám vás u dalšího Valentýnského článku. Spousty holek se na tento den určitě připravuje dlouho, kulmuje a žehlí si vlasy, líčí, vybírá správný outfit.. Tak mě napadlo, že napíšu článek na mé oblíbené rtěnky, které bych si já vzala na Valentýn. Třeba vám to ušetří čas a budete se nějakou z těchto inspirovat. Mě vždycky trvá asi nejdéle výběr rtěnky, mám jich doma tak 50 a najít ten správný odstín na ten daný den/večer je prostě těžké!

Všechny rtěnky, co tu budu dnes ukazovat jsou od značky Rimmel London . Popravdě, z levnějších rtěnek nepoužívám žádné jiné než tyto od Rimmelu - mají skvělou pigmentaci, výdrž a jsou za pár kaček. Začínala jsem na nich a asi i skončím.. :) 

Jako první jsem vybrala matnou v odstínu 120 - Call the shots. Je docela hodně výrazná, ale na rande či večeři ideální . Hlavně je matná a já jiné rtěnky než matné skoro nenosím. Když jsem ji měla naposledy, vydržela semnou hodně dlouhý večer - na maturitním plesu! Takže myslím, že zvládne cokoliv.

Druhá, trochu !přijatelnější" varianta je tahle By Kate Moss v odstínu 54 Rock'n'roll Nude. Ne všechny jsme na výrazné a extravagantní rtěnky. Já na ně také vždy nemám náladu, a když nemám, jednoznačně volím nude rtěnku. 

Jako poslední, také trochu výraznější jsem zvolila docela známý odstín 107 (By Kate). Je to rudá matná rtěnka, kterou používám docela často a mám s ní skvělou zkušenost, vždycky držela tak, jak měla. Mám doma dokonce 2 :D . Ani se neobtiskává, ale to žádná z těchto rtěnek. Na Notino.cz najdete spousty krásných odstínů. 



Mohla bych sem zařadit těch rtěnek více, ale byl by to nekonečný článek, takže 3 stačí :D Napište mi do komentářů, jakou rtěnku a jaký odstín budete volit vy!  



3 komentáře:

  1. Rimmel rtěnky mám moc ráda a máš hezké odstíny! :))

    OdpovědětVymazat
  2. This committee help to many people. You can use their services in your work. You can read research papers about all details of their work. Eminem net worth 2020: Eminem is a multi-platinum selling American rapper, producer and actor who has a net worth of $230 million. He is consistently one of the highest-paid entertainers in the world.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!