Překvapení od Notino.cz + První dojem

Ahoj dámy, jak se máte? Předpokládám, že k momentální situaci nic moc - to naprosto chápu. Já osobně nezvládám být každý den doma a nic nedělat. Jsem ráda že mám aspoň brigádu, takže zabiju nějaký čas a vydělám si peníze, navíc jsem se pustila do cvičení a detoxikace těla - myslím, že taková šance jako je teď - uspořádat si své myšlenky, duševní i fyzické zdraví, začít jíst zdravě, cvičit, apod. už nikdy nebude, proto začněte teď se vším, co jste kdy chtěli, ale nebyl na to čas! Já ten čas zatím využívám docela dobře a i odpočívám, ale myslím, že za další měsíc mě to už bavit nebude. Doufám , že se brzy vrátíme k normálnímu životu!
A co mi v posledních dnech udělalo snad největší radost? Nečekané překvapení od Notino.cz . Ráno mi přišla SMS , že mi kurýr veze balíček, já ale nic nečekala a tak jsem nevěděla, co to bude. Když jsem ho rozbalila, vykoukla na mě kartička s pozdravem od Notina a plno parádních produktů ! Opravdu mi to v téhle těžké době udělalo velikou radost a ráda bych jim tímto poděkovala. Na produkty jsem se vrhla hned, protože miluju testování nových věcí! Tak vám teď ukážu, co balíček obsahoval :)


Jako první jsem vytáhla Mýdlo na ruce od značky SpiriTime - co si budeme, to se teď v téhle době hodí, já si myji ruce tak 20x denně a spotřeba je opravdu velká, takže mi to vykouzlilo úsměv na tváři ! Jak vidíte, mýdla už trochu ubylo, a to ho mám teprve pár dní. Krásně voní a vždycky si po něm musím čuchat k rukám :)

Jako další bylo v balíčku hydratační tonikum pro citlivou a suchou pleť od značky Saffee - já mám sice pleť smíšenou, ale teď v zimním období (u nás je stále sníh) mám pleť suchou a všimla jsem si, že se mi na nějakých místech i loupe, což se mi nikdy nedělo. Jsem tedy zvědavá na tohle tonikum, na první pokus působilo příjemně. Tuhle značku vůbec neznám, tak jsem se koukla na internet a jsou tam dobré recenze, takže se na ni těším - mám tu víc produktů !

Třetím produktem je maska na pleť - Korika FermentBeauty . Tahle značka mě vždycky zajímala a tyhle typy masek přímo miluji, po dopsání tohoto článku se na ní chystám, tak dám určitě vědět, jaká byla! 


Produkt , ze kterého mám asi NEJVĚTŠÍ radost je cukrový scrub na pleť , který už po otevření vypadal božsky a po prvním použití jsem byla víc než nadšená. Velmi příjemný, "obrousil" pleť tak jak měl a pokožka byla pak hezky jemná a vyživená. Koukala jsem na Notino a je celkem drahý , takže si strašně vážím toho, že jsem ho dostala. Určitě se teď zařadí do mojí každodenní péče o pleť. Je od stejné značky jako tonikum.

Jako poslední je rozjasňující pleťové sérum také od značky Saffee, ze kterého se hodně těším. Nikdy jsem nic podobného nezkoušela. Dneska ho zkusím po té masce na noc a jsem zvědavá na efekt. Budu si ho ale šetřit, je ho opravdu malinko. Na aplikaci je kapátko, hodně praktické. Moc se na to těším a určitě v budoucnu čekejte zpětnou vazbu! 







7 komentářů:

  1. Jéé, ta tohle by mi taky dost zpříjemnilo den! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. V balíčku byly koukám super produkty, tak ať ti vyhovují! :))

    OdpovědětVymazat
  3. jee, super balíček :) Najviac ma zaujala maska a scrub <3 Aj keď ten v zimných mesiacoch používam menej kvôli suchej pleti.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Egg Tarts in Singapore

    2.Top 10 Slimming in Central Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Best Yong Tau Foo in Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    OdpovědětVymazat
  5. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Top 10 Nails & Make Up Salons in North Eastern Singapore

    2.""Getting Your Dream Job During COVID-19)

    3. Top 10 Nails & Make Up Salons in Orchard and Central Singapore

    4. Top 10 Hair Regrowth and Hair Loss Treatment Centres in Downtown Central Singapore

    5.5 Valid Reasons why Girlfriends Bite their Boyfriends"

    OdpovědětVymazat
  6. I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. With Insta stalker, you can find users, stories, hastags and more on Instagram. You don’t even need to login.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!